Arthuras Driessenas buvo vienas pirmųjų, užsisakiusių „Model 3“ elektromobilį

Vos tik „Tesla“ 2016 metų kovo 31 dieną paskelbė priimanti šio elektromobilio rezervacijas, A. Driessenas iškart užsisakė „Model 3“.

Vos tik gavo savo elektromobilį, vyras leidosi į porą kelionių ir per pirmuosius 6 mėnesius nuvažiavo 32 tūkst. kilometrų

Kitaip tariant, vidutiniškai po 178 km per dieną – tai yra ganėtinai daug, palyginus su daugeliu automobilių savininkų, tačiau tai dar niekis, palyginus su tuo kiek jis nuvažiavo per paskutinius metus.

Jis su savo „Model 3“ elektromobiliu keliauja po visą Šiaurės Ameriką ir savo nuotykius aprašo „Twitter“ socialiniame tinkle ir asmeniniame tinklaraštyje.

Tad A. Driessenas per paskutinius metus sugebėjo perkopti 100 000 mylių ribą, kitaip tariant, įveikti 161 tūkst. km.

"Tesla Model 3"
Foto: Gamintojo archyvas

„Elektromobilio priežiūra ir remonto darbai yra mano mėgstamiausia pokalbio dalis“, – sakė automobilio savininkas.

„Electrek“ pasiteiravo vyro, ką jis mano apie savo „Model 3“ elektromobilį, kokie įspūdžiai įveikus tokį atstumą, kaip gi automobilis atrodo dabar? Ir, žinoma, visiems įdomiausias klausimas: kiek per visą šį nuvažiuotą atstumą prisireikė kartų remontuoti „Model 3“ elektromobilį?

Panašu, kad elektromobilis pasirodė labai gerai ir, kaip teigė A. Driessenas, vieninteliai remonto darbai buvo susiję su jo paties siekiu iš automobilio išspausti viską kas tik įmanoma.

„Jei nebūčiau elektromobilio spaudęs iki pat jo galimybių ribos, būčiau pasaugojęs ir jo padangas. Dabar man vieno komplekto užteko nuvažiuoti 40 000 km. Išskyrus padangas, per visą šį laiką teturėjau pakeisti valdymo svirtį ir kai buvau Bonneville Salt Flats (Jutoje esančioje druskingoje dykumoje, – aut. past.), pūtė stiprus vėjas ir labai stipriai trenkė automobilio dureles bei pažeidė jos vyrius“, – aiškino amerikietis.

Jis teigė, kad šios detalės ir jų pakeitimas jam atsėjo mažiau nei 500 JAV dolerius arba 449 eurus.

Kitas svarbus klausimas: o kaip gi laikosi baterijų sistema nuvažiavus tokį atstumą?

Savininkas teigė, kad dabar jis su pilnai įkrauta „Model 3“ baterija gali nuvažiuoti 302-308 mylias (486-496 km), ir tai yra 2,5 proc. mažiau, palyginus su pradiniu 310 mylių (499 km) atstumu, kurį nuvažiuodavo, kai tik įsigijo šį elektromobilį.

„Electrek“ pažymi, kad šiais metais „Tesla“ išleido programinės įrangos atnaujinimą, kuris turi „Model 3“ elektromobilių nuvažiuojamą atstumą padidinti iki 325 mylių (523 km), tačiau iš tikrųjų jis kiekvienam automobiliui duoda skirtingą efektą.

"Tesla Model 3"

Saugojo bateriją

Panašu, kad A. Driesseno „Model 3“ baterijų sistema laikosi labai gerai ir tai ypač įspūdinga, turint galvoje, kad jis elektromobilį įkrauna tik „Tesla Supercharging“ įkrovimo stotelėse.

Amerikietis gyvena Los Andžele ir savo namuose neturi įsirengęs automobilio įkrovimui skirto įkroviklio, tačiau jis savo kelionėse puikiai išnaudoja ganėtinai plačiai paplitusį „Tesla Supercharging“ tinklą.

Nors manoma, kad greitasis nuolatinės srovės (DC) įkrovimas baterijoms nėra labai gerai, tačiau realių pavyzdžių, kad kažkas nutiktų blogo, iki šiol taip ir nematėme. Visgi, verta pažymėti, kad A. Driessenas laikosi gerų „Model 3“ baterijos įkrovimo įpročių.

„Aš tik keletą dešimčių kartų buvau pasiekęs ribą, kai „Model 3“ baterijoje liko mažiau, kaip 10 proc. energijos. Aš niekada nepalieku savo automobilio prijungto prie tinklo ilgiau, nei reikia jį įkrauti. Jei įkrovimo stotelė yra pakankamai arti, aš „Model 3“ baterijos neįkraunu daugiau nei 60 proc. Ir įkrovęs automobilį, aš iškart išvažiuoju į kelionę, tad automobilis niekada nebūna vienoje vietoje su dideliu kiekiu sukauptos energijos“, – aiškino vyras.

Kalbant apie „Tesla Supercharging“ įkrovimo stotelės, jis mano, kad nepaisant to, jog už elektrą turėjo susimokėti, vis tiek sutaupė daugybę pinigų, kuriuos būtų išleidęs, jei vairuotų įprastais degalais varomą automobilį.

„Palyginus su benzininiu „Honda Civic“, kurį anksčiau vairavau, o benzino kainos Los Andžele nuolat yra aukštos, aš vien degalams sutaupiau apie 7000 dolerių (6287 eurus). Tepalų keitimas dar būtų kainavęs tūkstantį ar daugiau. Vidutiniškai skaičiavau, kad būčiau sunaudojęs 30 mpg (7,84 l/100 km) degalų, už 1 galoną (3,785 l) sumokėjęs 3,75 dolerius (3,37 eurus) ir už vieną tepalų keitimą 50 dolerių (44,91 eurus)“, – kalbėjo elektromobilio savininkas.

Bendrai, Arthuras Driessenas sako, kad jo „Model 3“ elektromobilis laikosi nuostabiai ir tai girdime iš žmogaus, kuris su šiuo automobiliu jau nuvažiavo daugiau, kaip 160 tūkst. km.