Nemenčinės plente, greta stotels „Turniškių miškas“, ši perėja yra vienintelė. Nuo Vilniaus pusės čia mašinos lekia 80-120 km/val. greičiu ir tiems, kas nori pereiti kelią, sunku net su perėja, nes vairuotojai ignoruoja leistino greičio ženklus, nurodančius, kad čia važiuoti galima tik 50 km/val.“, – pasakojo DELFI parašiusi Ana.

Anot moters, jeigu paaugliai, ar jaunesni žmonės kelią perbėgti gali, to padaryti nespės nei moksleiviai, nei pagyvenę šios vietos gyventojai.

„Matydami, kad žmonės stotelėje išlipa iš autobuso, vairuotojai bent šiek tiek sulėtindavo. O mėginant kelią kirsti ne perėjoje, niekas nestoja ir nekreipia į žmones dėmesio“, – pabrėžė ji, pridūrusi, kad visą savo gyvenimą kelią kirsdavo būtent čia įrengta perėja.

Vietoj perėjos – ženklas

Moteris neslėpė, kad dėl noro naikinti perėją kreipėsi ir į Vilniaus miesto savivaldybę. Tačiau gautas atsakymas pribloškė.

„Buvau informuota, kad perėja naikinama atsižvelgus į teisės aktų reikalavimus ir pritarus savivaldybės Eismo saugumo komisijai – piktinosi Ana ir situaciją vadino absurdiška. – Nemenčinės plente bus įrengtas pėsčiųjų praėjimas, įrengti įspėjamieji kelio ženklai „Pėstieji“, kurie vairuotojus informuos apie pėsčiųjų praėjimą minėtoje vietoje.“

Pasak moters, tokie ženklai galbūt būtų tikę laikams, kai šioje miesto pusėje automobilių srautas buvo kur kas menkesnis. Dabar, anot jos, vis daugiau vilniečių čia įsigyja būstus, ima gyventi, tad po darbų, piko metu, net ir spūstys susidaro.

Apsigalvojo

Visgi Vilniaus miesto savivaldybė gyvenančius aplink Nemenčinės plentą ramina – sprendimas naikinti perėją bus atšauktas.

„Atsižvelgusi į gyventojų pastebėjimus ir pakartotinai įvertinusi eismo sąlygas, savivaldybė nusprendė nenaikinti minėtos perėjos Nemenčinės plente“ – informavo Eduardas Garbovkis, Miesto ūkio ir transporto departamento Eismo poskyrio vedėjas.

Atvirkščiai: artimiausiu metu planuojama užsakyti perėjos projektą, o kitąmet perėja bus atnaujinta. Greta bus atnaujintas ženklinimas, o taip pat – įrengtas ir perėjos apšvietimas.