„Ekskavatoriai visiems iššūkiams“ – skelbia „Volvo“ sukurtoje reklamoje, kurioje Holivudo aktorius Dolphas Lundgrenas, pasitelkęs amerikietišką pikapą, atvyksta į dykumos vidurį treniruoti ne ko kito, o ekskavatorių.

Scena primena sukarintą stovyklą, kurioje ekskavatoriai – tarsi naujokai kariuomenėje. D. Lundgrenui šūktelėjus garsiau, šie net sudreba, tarsi būtų išsigandę.

Nufilmuotame vaizdo klipe statyboms skirta technika išdarinėja pačius keisčiausius dalykus. Pavyzdžiui, jei nesate matę ekskavatoriaus, darančio prisitraukimus ar atsispaudimus, čia tą išvysite. Kaip ir sunkiąją techniką tarsi galiūnus, vartančią milžiniškas padangas.

„Volvo“ pabrėžia, kad reklamoje nufilmuotas iššūkis – visiškai tikras ir sunkioji technika išties atliko viską, kas joje matoma. Neprireikė jokios kitos technikos ar montažo meistrų pagalbos.

Tą įrodydama bendrovė ir pasidalino vaizdo įrašu, kuriame – reklamos kampanijos filmavimo užkulisiai.

Kol kas „YouTube“ platformoje peržiūrų skaičius siekia vos kelias dešimtis tūkstančių, tačiau beveik nėra abejonių, kad ilgainiui peržiūros perkops šešių skaitmenų ribą. Taip nutiko ir su J. C. Van Damme'o špagato bei „Volvo“ vilkikų reklama. Šį vaizdo įrašą „YouTube“ peržiūrėjo kone 90 mln. žmonių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)