G. Furstenwerthas buvo vienas iš ankstyvųjų „Tesla Model S“ vairuotojų. Į savo naujutėlaitį automobilį jis įsėdo 2013 metais ir iš karto jį pamilo. Myli iki šiol – teigia, kad nemato jokio kito automobilio, į kurį iškeistų savo „Model S“. Tačiau su „Tesla“ kompanija jis jau nebedraugauja.

Anksčiau G. Furstenwerthas žavėjosi „Tesla“ jam skiriamu dėmesiu. Privatumo pažeidimai, kai „Tesla“ jam paskambindavo pranešti apie jo automobilio būklę, jam atrodė kaip nuoširdus dėmesys. Tačiau anksčiau ar vėliau gyvenimas svajonėje baigėsi. Ir koks sutapimas – jis baigėsi tada, kai baigėsi ir garantinis laikotarpis. Tada vyras atsitokėjo ir pamatė, kad nėra kam jo automobilio taisyti.

„Tesla“ leidžia savo automobilius taisyti tik oficialių atstovų dirbtuvėse. Tačiau daugeliui žmonių tai nėra priimtina dėl labai paprastos priežasties – šios dirbtuvės gali būti ir už poros valandų kelio. Jei automobilis patiria rimtesnį gedimą, dažniausiai jo negalima tempti. Ar galite įsivaizduoti valandos kelionę iki autorizuotų remonto dirbtuvių, kai pakeliui savo 5 metų senumo automobiliu pravažiuojate daugybę vairuotojų išgirtų servisų?

Tačiau tie servisai menkai gali padėti. „Tesla“ negamina atsarginių detalių. Neprieinami ir specializuoti diagnostikos įrenginiai, instrukcijos. Patys automobiliai yra brangūs, todėl daug mažų remonto dirbtuvių net nežiūri į jų pusę – nenori padaryti daugiau žalos. Ar galite patikėti tuo, kad savo dirbtuves savo senam „Ferrari“ yra rasti lengviau nei kone naujam „Tesla Model S“? Ir atsargines detales „Ferrari“ gamina, ir dokumentacija remonto dirbtuvėms pasiekiama.

G. Furstenwertho bėdos buvo smulkios, bet erzinančios, turint omenyje, kad automobilis nebuvo labai senos. Žibintuose kaupėsi drėgmė, nustojo veikti rankenėlės, prastai funkcionavo langai. Jei „Tesla“ būtų keitusi visas šias detales, remontas būtų buvęs neįtikėtinai brangus. O juk bėdos nebuvo specifinės – ir „Volkswagen“ turi langus, žibintus ir rankenėles. Taigi, G. Furstenwerthas padarė tai, kas „Tesla“ pasaulyje yra neįsivaizduojama – automobilį ėmė remontuoti pats.

Teisybės dėlei reikėtų pasakyti, kad situacija gerėja. G. Furstenwerthui teko vienas iš ankstyvųjų „Tesla Model S“ automobilių – daugelis problemų dėl patikimumo vėliau buvo išspręstos. Tačiau „Tesla Model S“ tikrai nėra pigus automobilis ir imti byrėti taip greitai jis tikrai neturėtų.

Kita vertus, didžioji probema yra ne patikimumas, o remonto galimybės. „Tesla“ automobiliai turi atpažįstamą charakterį ir juos mėgsta entuziastai. Tačiau tai nėra kokie nors egzotiški modeliai, dėl kurių būtų galima sugaišti visą dieną važiuojant iki serviso. „Tesla“ automobiliai privalo būti praktiški.