„Elektrokart by Kartlandas“ – jau trečiasis „Kartlandas“ Lietuvoje. Pirmasis prieš keturis metus duris atvėrė Kaune, antrasis – prieš porą metų Vilniuje, šalia „Litexpo“ parodų centro, teigiama „Kartlando“ pranešime žiniasklaidai. Įkūrėjai sako, kad trečiasis „Elektrokart“ kartodromas ypatingas ne tik dėl elektra varomų gokartų, bet ir dėl ištobulinto pramoginio kartodromo recepto ir ypatingos traukos vietos.

„Buvusiame taksi parke gimsta ypatingas traukos taškas automobilininkams. Ateityje čia įsikurs unikalus automobilių muziejus, sporto klubas, čia persikraustys „Simuliatorių Akademija“, restoranas. Anksčiau mes buvome ta įstaiga, kuri traukė žmonių srautą, dabar šiame objekte visos įstaigos sukurs gerą automobilių pasaulio sinergiją ir tikiuosi, kad tai išsivystys į gerą praktiką“, – sakė „Kartlando“ direktorius Mantas Krivickas.

Kaip sako pats „Kartlando“ įkūrėjas, jis savo kartodromus orientuoja ne į sportininkus, o į pramogautojus, kuriems svarbiausia suteikti gerą emociją. Kuriant „Elektrokart“ kartodromą būtent į tai buvo labiausiai ir atsižvelgta.

Svarbiausia – komfortas ir geros emocijos

Iš daugiau nei 2 000 kv. metrų ploto daugiau nei penktadalį užima didžiulės laukiamosios erdvės, kambariai privatiems vakarėliams ir šventėms. Žinoma, didžiulis dėmesys buvo skirtas ir pačiai trasai.

„Mes vieninteliai Lietuvoje šildysime patalpą kurioje yra trasa, kad žmonės be jokio diskomforto galėtų čia važinėti tiek žiemą, tiek vasarą. Net ir šalčiausiomis žiemos dienomis mes čia palaikysime 10-15 laipsnių temperatūrą, kad viduje nebūtų šalta. Daugiau nereikia, kad klientai lenktyniaudami neperkaistų ir važiavimas kartingu būtų komfortiškas“, – sakė „Elektrokart by Kartlandas“ vadovas.

Pramogautojams taksi parke „Kartlando“ kolektyvas išraizgė 300 metrų ilgio trasą. Tokią, kad ji būtų įveikiama bei saugi net ir pirmą kartą kartingu važiuojančiam žmogui. Saugi ne tik trasos konfigūracija su minkštais padangų bortais, bet ir nauji „Rimo“ gokartai, pasižymintys plačia, net ir didelius smūgius sugerti gebančia konstrukcija, saugos lanku ir net saugos diržais. Be to, nuotolinis gokartų valdymas instruktoriams greitai reaguoti į veiksmą trasoje ir sumažinti gokartų galią, jei vairuotojas trasoje elgiasi neadekvačiai. Tai aktualu vaikus mokant vairavimo meno.

Sportiniams gokartams prilygstanti trauka

„Elektrokart by Kartlandas“ flotilę sudarys dvi dešimtys modernių elektra varomų vokiškų „Rimo“ gokartų, kurie dėl tolygaus baterijų išdėstymo pasižymi tolygiu balansu ir puikiomis valdymo savybėmis, greita pedalų reakcija. Jie turi du variklius, pasiekiančius po 2,8 kw, tačiau maksimalus jų energijos atidavimas paspaudus mygtuką ant vairo gali siekti net 31 AG.

Sportiniams gokartams prilygstanti momentinė jėga lenktynių metu padės įvykdyti lenkimo manevrus. Priešingai, nei daugumoje vidaus patalpų kartodromų, šios trasos architektai pasistengė, kad būtų vietos lenkimo manevrams Tuo įsitikino ir pirmieji trasą išbandę automobilių temomis rašantys ir laidas kuriantys žurnalistai.

Elektriniai gokartai į aplinką neišmeta jokių teršalų, tad trasos patalpoje oras toks pats gaivus, kaip ir namuose. Be to, nesigirdi jokio variklio triukšmo, tik čiuožinėjančios padangos. Vis tik jei lenktyniaujantiems norisi garso – kiekviename gokarte sumontuotos garso kolonėlės, skleidžiančios V8 tipo variklio garsą. Vėliau „Elektrokart“ savo flotilę planuoja papildyti ir dviviečiu gokartu.