Turint omeny, kad naujausias „Huracan“ modelis iš pažiūros niekuo nesiskiria nuo 2015-aisiais išleisto varianto, nežymūs jo vertės pokyčiai taip pat yra savaime suprantami, svarsto portale roadandtrack.com.

Tą patį galima pasakyti ir apie „Ferrari 458 Italia“, vietoj kurio dabar siūlomas 488GTB su turbokompresoriumi. Dar visai puikiems 2014-ųjų m. laidos modeliams iki šiol galioja pačioje pradžioje nurodytos gamintojo rekomenduojamos kainos. Iš dalies taip yra todėl, kad patekti tarp „Ferrari“ naujų automobilių pirkėjų nėra lengva, bet jei ši priežastis būtų vienintelė, tektų tik stebėtis, kaip „Porsche 911 GT3“ vis dar neša apčiuopiamą pelną.

Tiesa ta, kad potencialių superautomobilių savininkų būrys gausėja sparčiau nei siūlomų superautomobilių asortimentas. Šiam reiškiniui neabejotinai turi įtakos pakitusi superautomobilio vizija italų ir vokiečių sąmonėje. Dabar prestižinė transporto priemonė neįsivaizduojama be automatinės pavarų dėžės, vairo su stiprintuvu, pažangiausiomis technologijomis pagrįstos garso sistemos, patikimos elektronikos ir kt. Greitai pralėkti „Huracan“ automobiliu gali ne kiekvienas, tačiau be jokių incidentų prisistatyti į šeštadienį ryte vykstantį vietinį automobilininkų susibūrimą „Cars and Coffee“ gali bemaž bet kuris. Pamėginkite tai atlikti prisėdę prie 1978-ųjų „Countach“ vairo: vargu ar apsieisite be mechaniko paslaugų, be to, turėsite būti garantuoti, kad per visą kelionę dangaus neaptemdys nė menkiausias debesėlis.

Vis dėlto negalima pasakyti, kad konkrečių dideliu greičiu išsiskiriančių automobilių neįmanoma įsigyti už gana patrauklią kainą. Pavyzdžiui, 500 AG turinčio 2004-ųjų laidos „Viper“ kaina beveik prilygsta „Toyota Camry XSE“. Dar kiek pridėjus pavyks įsigyti ir 600 AG išvystančią transporto priemonę, o gal net prisėsti prie nepriekaištingos būklės C6 kartos „Corvette Z06“. Už gana priimtiną kainą dabar galima įsigyti ir BMW M3 su V8 varikliu, žinoma, jei nepretenduojate į „Lime Rock Park Edition“ versiją, kurios odometras nerodo nė pusantro tūkstančio kilometrų. Vis dėlto su nė vienu iš šių automobilių nepavyks prikaustyti aplinkinių dėmesio. Jei norite iš tiesų nustebinti, turite susidomėti vienu vieninteliu nuvertėjimui tiesiog stebuklingai atspariu modeliu.

Automobilis gatvių „žvaigždėms“

Jei turite ambicijų tapti tikra miesto gatvių superžvaigžde, nesuklysite pasirinkdami dvivietį automobilį it drugelio sparnai iškylančiomis durimis, kuriam nesvetima erdvėlaivio estetika. Tokio tipo futuristinis šedevras tikrai privers gręžiotis aplinkinius, kad ir kur vyktumėte. Jei daugiau nei 25–30 kilometrų sukarti neketinate, neprireiks nė degalų, o gausybė siūlomų funkcijų privers ne tik patogiai pasijusit, bet ir maloniai nustebti. Visgi didžiausiu šio automobilio pranašumu derėtų laikyti tai, kad jis tikrai nekainuoja ypatingai daug.

BMW i8

Čia surašyta charakteristika – tiesiog „BMW i8“ apibūdinimas. Vairuojant šią transporto priemonę neteks nusivilti nei transmisija, nei vidaus apšvietimu. Nors „BMW i8“ ir nėra toks greitas kaip 2008-ųjų „Viper“, nuo pastarojo atsilieka visai nedaug, o per stereofoninę įrangą skleidžiamas imituojamas variklio garsas tikrai užgoš iš paskos važiuojančio 3 cilindrų „Mini Cooper“ burzgesį.

Šiuo automobiliu be garso praslysite gatve naudodami akumuliatoriaus energijos atsargas, o važiuodami kalnų keliais, nepaisant solidaus transporto priemonės svorio ir masyvių ratų, jausitės ne prasčiau nei daugelyje sportinių automobilių. Matomumas pro jį visai pakenčiamas, ypač turint omeny, kokį įspūdį daro paties automobilio, o ne pro jį matomas vaizdas. Į viršų pakylančios durys sukels tikrą sensaciją bet kurioje stovėjimo aikštelėje. Nevalia pamiršti, kad automobilis išsiskiria kaip ypač patvarus, o dėl kėbului pritaikytos anglies pluošto technologijos galėsite laikyti save laimės kūdikiu, jei tektų patirti avariją.

Nors patys ir suprasite, kad prieš išdidžius 2019-aisiais išleistų „i8“ hibridų savininkus būsite priversti nuolankiai nunarinti galvą, pasitikėjimo teiks žinojimas, kad 99 proc. žmonijos jūsų vairuojamo 2015-ųjų modelio tikrai neatskirs nuo įmantriausių automobilių pramonės šviežienų. Galima kirsti lažybų, kad 98 proc. piliečių nematys jokio skirtumo tarp „BMW i8“ ir, tarkim, „Aventador“.

BMW i8

„Aventador“ tikrai neįsigysite už 65 tūkst. JAV dolerių (57,5 tūkst. eurų), o „i8“ – galite. Puikūs egzemplioriai su kuklesniais kilometražo rodmenimis gali kainuoti šiek tiek daugiau, bet tikrai ne tiek, kad tektų suabejoti imant kreditą. Atminkite, kad jūsų mokami pinigai tėra tik maždaug pusė sumos, kurią būtų tekę pakloti prieš trejus metus. Paprastai toks nuvertėjimas būdingas nuomoti skirtiems automobiliams, bet šiuo atveju investuosite į tikrą žemės keliais riedančią skraidančiąją lėkštę.

Yra ir trūkumų

Ar verta apsvarstyti kokius nors šio gudraus sumanymo trūkumas? Deja, taip. Visų pirma, šio automobilio priežiūra ir remontas atsieis tikrai nepigiai, nors, palyginti su panaudoto V10 varikliu varomu M5 modeliu, kurio odometre – šešiaženklis skaitmuo, galinčios tekti išlaidos ne taip ir gąsdina. Draudimo mokesčiai veikiausiai labiau atitiks pirminę, o ne dabartinę transporto priemonės kainą. Nenuginčijamai svarbūs ir kai kurie bagažinės minusai, mat ji gali tiek įkaisti, kad tikrai pasigailėsite neapdairiai sudėję į vidų kai kuriuos daiktus.

BMW i8

Kad ir kaip būtų, visus paminėtus trūkumus kompensuos pasididžiavimas, apimsiantis elektriniu režimu prariedant pro lauko kavinėse sėdinčius ir susižavėjimo kupinais žvilgsniais jus nulydinčius smalsuolius. Įsigyto automobilio atvaizdą galėsite be jokios gėdos viešinti socialiniuose tinkluose (tik jokiu būdu nepamirškite užsiminti, kad tai hibridas). Drąsiai lenktyniaukite su „Mustang“ savininkais, tik pasirūpinkite, kad akumuliatorius būtų visiškai įkrautas, o prietaisų skydelis degtų raudona, o ne mėlyna ekonominio režimo spalva. Šitaip, galima sakyti, minimaliomis išlaidomis patirsite visą superautomobilio turėtojo džiaugsmą, be to, kas kartą, kai automobilių entuziastų susibūrime pastebėsite „Huracan“, maloniai nuteiks mintis, kad savąjį prestižinį automobilį įsigijote su atsakančia nuolaida.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (120)