Kaunietis Linas Šarakauskas – 7 serijos sedano, pagaminto 1994 m., turinčio 3 l V8 formos 160 kW galios variklį, savininkas. Pastaruosius beveik trejus metus jis turimą modelį puoselėjo kaip tik mokėjo, tačiau, DELFI pasakojo, nusprendė, kad metas atsinaujinti.

„Tiesą sakant, šitas modelis (E32) – man nebe pirmas. Pirmąjį turėtą sudaužiau žiemą įslydęs kitam automobiliui į galą, nes neveikė ABS sistema. Tada išmokau, kad atsiradus gedimui jį reikia taisyti iš karto. Antrasis buvo „pavargusiu“ kėbulu, o trečią, turintį V8 variklį, skelbimuose atradau 2015 m. vasarą“, – pasakojo vaikinas.

Jis prisipažino, kad tąkart nesuko galvos, jog neturi pinigų norimam modeliui įsigyti. Pasiskolinęs reikiamą sumą išlėkė pirkti norimo „simako“.

„Ir ką, nusipirkau. Išėjo taip, kad likau be pinigų, su skolomis ir dviem automobiliais. Vargais negalais vieną pardavęs į įsigytą naujai įsidėjau dujų įrangą, man automobilis turėjo būti skirtas kasdienai“, – šypsojosi pašnekovas.

Pradėjo nuo ratlankių

Visgi kasdienėms reikmėms skirtas automobilis netrukus pradėjo gražėti, o galiausiai L. Šarakauskas nusprendė, kad jeigu jam patinka vadinamasis „stance“ stilius (žemintą važiuoklę, išskirtinius ratlankius, gamintojų rečiausioms versijoms numatytas apdailos dalis turintys automobiliai), reikėtų, kad ir automobilis šį stilių atspindėtų.

Kaip ir dauguma, L. Šarakauskas pasirinko tradicinį kelią: ėmė ieškoti tinkamų ratlankių ir reguliuojamo aukščio amortizatorių. Jei tąkart originalių ratlankių replikas rasti nebuvo sudėtinga, amortizatoriai tapo iššūkiu. Vieną kartą vaikinas buvo apgautas nesąžiningo pardavėjo, antrąjį kartą radęs norimo gamintojo amortizatorius jis nusprendė juos pritaikyti savo turimam modeliui.

Darbų daug, tačiau „nelimpa“

Tarp L. Šarakausko modifikacijų – nauja kėbulo spalva, mat turėta „sidabrinė“ neįtiko. Be to, bendrą automobilio vaizdą pataisė ir nauji ratlankiai.

Pastaruosius vaikinas gaminosi specialiai šiam automobiliui. Jis pats prisimena, kad klausydamasis pažįstamų pasakojimų manė, kad „custom split“ ratų gamybos procesas bus greitas ir lengvas, tačiau paaiškėjo, kad ne viskas taip paprasta.

„Galiausiai po visų darbų turiu vienetinius 18 colių skersmens „BBS TRX Custom Split“ ratlankius, kurių priekyje plotis yra 10,5 colio, o gale – 11,3 colio“, – vardino BMW savininkas.

Tačiau nepaisant visko, atliktais darbais L. Šarakauskas pernelyg nesidžiaugia. Kaip sakė pats, turi įdomų automobilį, jį vertina, tačiau drauge modelis nei primena rimtą projektą, nei visiškai kasdienę transporto priemonę.

Turi visas standartines detales

Vaikinas neslėpė, kad 7 serijos E32 BMW tikrai sulaukia daug dėmesio gatvėje, nesvarbu, ar prasilenkti tenka su vyresniais, ar jaunesniais. Vieni kelia nykščius į viršų ir giria automobilį, kiti dar pasidomi, kodėl šis toks žemas, kad ne visos gatvės tampa įveikiamomis.

„Aišku, yra ir trečia grupė žmonių, kurie atsiranda interneto platybėse. Jiems niekaip neįtiksi – tai mašina sugadinta, tai spalva nebe originali, tai dujos nesąmonė ir pan.“, – išdavė L. Šarakauskas.

7 serijos BMW. Gabrielės Naciūtės nuotr.

Tokiems pašnekovas turi atsakymą – garaže jis išsaugojęs visas originalias 7 serijos klasikinio senuko dalis. Kaip aiškino pats, taip elgėsi todėl, kad nebuvo tikras, ar automobilį norės parduoti, ar pasilikti sau.

„Pas mus nėra tiek daug žmonių, kuriems patiktų toks stilius, ar, galop, tų, kurie būtų pasiruošę vien tik už ratlankius sumokėti 2 tūkst. eurų. Netgi galvojau, kad galbūt reikia automobilį kilstelėti į originalų aukštį ir uždėti paprastus ratus, mat galbūt nuotraukos iš festivalių žmones atbaido“, – svarstė vaikinas.

Jis kone tikras, kad tas, kas pirks V8 variklį turintį E32 modelį, norės jo įprastos, klasikinės išvaizdos, ir nesiverš išlaikyti žemos važiuoklės ar blizgančių išskirtinių ratlankių.

„Aišku, jeigu atsiras žmogus, kuriam reikės modifikuoto automobilio, tikrai džiaugsiuosi ir toliau jį matydamas renginiuose“, – prisipažino L. Šarakauskas.

Nemažai naujovių

BMW E32 modelis – 2-oji 7 serijos karta, gaminta 1986–1994 m. Pradžioje šie modeliai buvo parduodami su 6 cilindrų eilėje arba V12 formos varikliais, o 1992 m. gamoje atsirado ir V8 formos motoras.

7 serijos BMW. Gabrielės Naciūtės nuotr.

Šiame modelyje BMW koncernas pirmą kartą į rinką išleido elektra reguliuojamus amortizatorius, dviejų zonų klimato kontrolės sistemą, sukibimo kontrolės sistemą ir „Xenon“ žibintus. O galingiausia, 5 l darbinio tūrio motorą turėjusi modelio versija, pirmą kartą gavo ir elektroninį ribotuvą, spidometrą „prikirpdavusį“ ties 250 km/val. riba.

Galvoja apie 8 seriją

Už parduodamą 7 serijos automobilį vaikinas prašo 5 tūkst. eurų. Už šią sumą pirkėjas gaus viską, išskyrus ratlankius, vietoje tų, kurie matomi nuotraukose, L. Šarakauskas pridėtų originalius BBS kompanijos gamintus lengvojo lydinio ratlankius. Specialiai 7 serijos modeliui pagaminti ratlankiai atseitų dar 2,5 tūkst. eurų.

Apie modelį, į kurį žvalgosi, L. Šarakauskas kol kas per daug nekalba. Tik išduoda, kad norėtųsi dar vieno BMW, šįkart – E31, seno 8 serijos automobilio.

„Kai tik išvažiuos dabar turimas automobilis iš kiemo, imsiuosi rimtesnių paieškų. Ir galiu pažadėti, kad tai bus tikras projektas nuo pradžių iki galo, o ne pusiau kasdienai skirtas modelis“, – tikino BMW pardavėjas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (158)