Panašu, kad Švedijos „Tesla“ klubas nepasižymi asmenybės kultu ir entuziastingai domisi tik automobiliais. Šiam klubui šiuo metu priklauso vos daugiau nei 4000 narių, iš kurių 1200 iš tikrųjų turi savo „Tesla“ automobilius.

Kaip ir kitų klubų nariai, jie karštai diskutuoja apie kompanijos sprendimus, ateitį, technines charakteristikas ir tobulinimo galimybes. Tik Elono Musko vardo jiems geriau neminėti, nes klubo prezidentas Tiboras Blomhällas jo nemėgsta ir mano, kad jam reikia išmokti užsičiaupti.

T. Blomhällas nuo pat pradžių seka „Tesla“ istoriją ir progresą. Jis matė, kaip greitai kompanija iš niekam nežinomo sportinių automobilių gamintojo virto tvirta automobilių pramonės atstove. Progresas buvo džiugus, iki momento, kai „Model 3“ gamybos sunkumai atskleidė visas silpniausias „Tesla“ puses. T. Blomhällas yra įsitikinęs, kad problema būtų buvusi kur kas mažesnė, jei E. Muskas tiesiog turėtų labai svarbų įgūdį - mokėtų patylėti.

Švedijos „Tesla“ klubo prezidento nuomone, automobilių gamintojai per daugiau nei 100 metų išmoko per daug nepasakoti apie tai, kas vyksta už gamyklų vartų. Tai ypač pasakytina apie naujus automobilius. Dažnai jie žurnalistams pristatomi prieš pat gamybos pradžią. Kalbant apie „Tesla“, viskas vyksta atvirkščiai. T. Blomhällo nuomone, kažkur „Tesla“ biure yra vadybininkas, kuris kaskart raukosi ir rankomis užsidengia veidą, kai tik E. Muskas ką nors pasako.

Elonas Muskas nuolat „Twitteryje“ skelbia labai aukštus gamybos tikslus. Kada ką nors panašaus matėte iš „Mercedes“ ar BMW vadovų?“ – piktinasi vyras.

Jis mano, kad jei didieji tikslai būtų buvę nutylėti, tiek daug neigiamos informacijos apie „Tesla“ nebūtų buvę. Spaudimas jai tikrai būtų buvęs mažesnis, o ir aiškintis nebūtų reikėję tiek daug.

Tačiau E. Muskas turi skelbti tikslus, kad keltų investuotojų optimizmą. Bent jau manoma, kad taip daroma būtent dėl to. Tačiau T. Blomhällas yra įsitikinęs, kad tai - neapgalvoti veiksmai, kai E. Muskas tiesiog per daug skuba.