Į ganėtinai atokų Lietuvos kampelį suvažiavo keli šimtai automobilių kultūros entuziastų iš visos Lietuvos, pasak organizatorių, netrūko svečių ir iš Latvijos, Lenkijos, Estijos, pirmą kartą per festivalio istoriją apsilankė ir entuziastai iš Rusijos.

Festivalį organizuojanti JDM.lt komanda tikina, kad iš esmės visus renginio dalyvius vienija noras turėti skoningai modifikuotą automobilį. Visgi šiokie tokie visus vienijantys požymiai egzistuoja. Vienas jų – stipriai žeminta važiuoklė. Dažnu atveju automobilis būna toks žemas, kad „gulintis policininkas“ jam tampa nedideliu iššūkiu.

Tarp išskirtinių savybių – platūs, išblizginti, išpuoselėti ratlankiai. Čia taip pat vaikomasi tam tikrų madų: norima, kad ratlankis turėtų plačią vadinamąją „palangę“, neretai būtų nupoliruotas iki blizgesio, arba pagamintas pagal užsakymą specialiai konkrečiam automobiliui.

Galiausiai puoselėjamam modeliui norima suteikti išskirtinę išvaizdą, sumontuojant kone visas įmanomas gamintojo numatytas apdailas.

Rodos, įprasta manyti, kad toks automobilių modifikavimas – itin jaunų automobilių kultūros entuziastų užgaida. Visgi festivalio organizatoriai pastebi, kad kasmet į jį atvažiuoja ir vyresni dalyviai, nusprendę, kad vien tik restauruoto automobilio – neužtenka. Gintaras Tamulevičius iš Panevėžio, ilgametis šio renginio dalyvis, turintis senuką „Volkswagen Kaefer“, kasmet į festivalį atvažiuoja kažkuo nustebindamas visus, kurie, atrodo, automobilį matė jau šimtą kartų. Štai šiemet po ilgo kelis mėnesius trukusio darbo „vabalui“ buvo sumontuota pneumatinė važiuoklė, leidžianti automobiliui ilgas keliones įveikti paprasčiau.

Kai kurie festivalio dalyviai, išduoda organizatoriai, tiek užsidegę renginio idėja – vidurvasarį praleisti visą savaitgalį su bendraminčiais ir pasisemti naujų idėjų, kad neretai naujų automobilių projektų imasi iki šventės likus kone mėnesiui. Vienas tokių – Giedrius Čeilitka iš Kauno, sugebėjęs visiškai standartinį Audi RS3 „pritūpti“ iki žemės, sumontuoti pneumatinę važiuoklę ir atlikti dar gausybę kitokių darbų. Matyt, nieko nuostabaus, kad už šį darbą vyro automobilis buvo pripažintas geriausiu Europoje pagamintu modeliu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)