Visi keturi pretendentai į nugalėtojo titulą iš tiesų nemenkai skiriasi: varomi galine ir abiem ašimis, komplektuoti su šešių, aštuonių bei dešimties cilindrų varikliais, plati ir gamintojų geografija: Vokietija, Japonija bei Didžioji Britanija. Tačiau visus vienija motorų galia – apie 600 AG.

Atnaujintas „Nissant GT-R“ didžiuojasi V6 turbovarikliu, kuris išvysto 570 AG galią, visiems ratams perduodamą per šešių laipsnių automatinę pavarų dėžę su dviem sankabomis. Iki 100 km/val. šis automobilis gali įsibėgėti vos per 2,9 sekundės, o maksimalus jo greitis – 315 km/val.

McLaren 570S“ komplektuojamas su 3.8 litro V8 varikliu ir dviem turbinomis. Jo galia – 570 AG, įsibėgėjimas iki 100 km/val. – per 3,1 sek., o maksimalus greitis – 328 km/val.

Visais ratais varomas „Porsche 911 Turbo S“ gali pasigirti 580 AG galią generuojančiu 3 litrų V6 motoru bei automatine septynių laipsnių ir dviejų sankabų pavarų dėže. Iki 100 km/val. greičio jis įsibėgėja per 2,7 sek. ir pasiekia maksimalų 330 km/val. greitį.

Tuo metu „Audi R8 V10 plus“ išsiskiria 5.2 litro atmosferine dešimties cilindrų jėgaine, kuri generuoja 610 AG galią, bei septynių laipsnių dviejų sankabų „automatu“. Greitėdamas nuo 0 iki 100 km/val. šis automobilis užtrunka 3 sek. ir gali skrieti 330 km/val. greičiu.

Tad kuris iš šių „žvėrių“ greičiausiai įveikė klasikinę ketvirčio mylios distanciją? Sužinosite pažiūrėję vaizdo medžiagą žemiau.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)