„Alfa Romeo“ atstovų teigimu, reklama pirmą kartą buvo filmuota kamera išmaniajame telefone „iPhone 7 Plus“, bet „tai natūralu, juk telefonas ką tik pasirodė. Įprastai automobilių reklamos filmuojamos keliomis profesionaliomis filmavimo kameromis ir su keliomis „GoPro“ filmavimo kameromis, kad vaizdas būtų išraiškingesnis“.

Anot kompanijos atstovų, įspūdinga, kad kelių profesionalių filmavimo kamerų darbą gali ne prasčiau atlikti filmavimo kamera išmaniajame telefone.

„MiTo“ reklamoje buvo naudoti dažų milteliai ir skysti dažai. Pirmiausia itališkas minimodelis labai greitai pravažiavo per sausus dažus, o paskui su bet kokiam orui tinkamu „All-Weather“ vairavimo režimu – per skystus dažus.

Antrą filmavimo dalį palengvino tai, kad „Apple“ telefonas yra atsparus vandeniui. Žemėje filmavo vienas žmogus su riedučiais, iš oro – bepilotis aparatas. Abu „operatoriai“ filmavo išmaniuoju „iPhone 7 Plus“ telefonu.

Jungtinėje Karalystėje „Alfa Romeo MiTo“ kainos prasideda nuo 12 960 svarų. Siūlomos keturios modelio komplektuotės, vasarą buvo atlikta nemažai modelio atnaujinimų, įdiegta modernesnių technologijų.