Kuriant elektrinį dviratį, gamintojams teko vienu metu spręsti kelias užduotis. O būtent, ratas–motoras turėjo būti pakankamai tvirtas, kad galėtų varyti dviratį ir gan lengvas, kad naudotojui nebūtų sunku dviratį kur nors pernešti. Tas pasakytina ir apie akumuliatorių – didinant jų talpą, neišvengiamai auga ir masė.

Naujojo elektrodviračio G12H akumuliatoriaus talpa – 3 kW/h. Transporto priemonės masė kol kas neskelbiama. Tačiau žinoma, kad šiam elektrodviračiui buvo paimta kito elektrinio dviračio — Greyp G12S — bazė. Šis sveria 48,5 kilogramus, o nuvažiuojamas atstumas — 120 kilometrų. Galima spėti, kad G12H masė, lyginant su G12S, padidės bent jau ketvirčiu.

G12H gali įsibėgėti iki 45 km/h. Elektrinio dviračio rėmo konstrukcija tokia, kad jo gabaritai visiškai atitiktų įprasto dviračio. Dėl to vairuojant G12H nereikia vairuotojo teisių, o elektrodviračiu galima važinėtis taip pat, kaip ir minamais jo broliais.

G12H vaire įtaisyti biometriniai jutikliai, todėl galima padaryti, kad elektrodviratį įjungti ir juo važiuoti galėtų tik jo šeimininkas. Elektrodviratį galima užprogramuoti įvairiems važiavimo režimams. Juos elektrinis dviratis gali įsiminti ir pritaikyti kiekvienam naudotojui atskirai.

Elektrodviratis G12H bus pateiktas rinkai jau artimiausiu metu. Šios transporto priemonės kaina
kol kas neatskleidžiama. G12S versia kainuoja 9400$.

Elektrinius dviračius dabar gamina daugybė kompanijų, tarp kurių Xiaomi, Volteco, Cycleman, TailG, etc. Mažiau nei tris tūkstančius dolerių kainuojančiais elektriniais dviračiais vienu įkrovimu galima nuvažiuoti 30 – 50 kilmetrų. Tokie dviračiai gali įsibėgėti iki 40–50 km/h.