Bendromis N40 vyrų autoklubo ir drifterių komandos „Side to Side“ jėgomis sutvarkyta aikštelė vis dar toli iki idealios asfalto kokybės prasme. Tačiau šiuo atveju kur kas svarbesni kiti dalykai. Čia šlifuoti automobilio valdymo įgūdžius benzingalviams beveik nieko nekainuoja. Čia visi norintys gali maksimaliai saugiai priartėti tiek prie automobilio, tiek savo paties gebėjimų ribų ir atsakyti į hamletiško sukirpimo klausimą – „būsiu ar nebūsiu lenktynininku“. Pagaliau būtent čia įsikūrė šonaslydžio triračių „Drift Trike Lietuva“ bazė, kurioje net vaikai gali patirti viską, kuo užburia ši lenktynių disciplina.

„N40-Driftlando“ architektai čia pataikė į dešimtuką – pasiūlė saugiai ir legaliai „nuleisti garą“, kai vairuotoją apsėda mintys, jog automobilių sportas velniškai daug neteko jam nepasiūlęs piloto vietos „Scuderia Ferrari“ ar bent jau „Volkswagen Motorsport“ gamyklinėje komandoje.
„Side to Side“ komandos vaikinai, neapsikentę, kad gatvėse ir keliuose kvailiojantiems chuliganams pradedamas klijuoti „drifterių“ etiketė, ryžosi patys bandyti keisti padėtį ir į viešas šonaslydžio treniruotes kviesti būtent tokią publiką.

„Tiesą sakant, prieš pirmąjį tokį susitikimą mes patys būgštavome, ar suvaldysime situaciją ir ar tikrai tai duos naudos. Tačiau vos pradėjus platinti informaciją apie numatomas „atvirų vartų“ dienas, sulaukėm itin pozityvios reakcijos. Socialiniuose tinkluose kvietimas plito tarsi virusas ir buvo lydimas komentarais esą „pagaliau realiai vyksta kažkas normalaus“, o ne postringaujama apie baudų didinimą ar naujus draudimus. Viskas pavyko taip gerai, kaip tik buvo galima tikėtis – nė vienas į kvietimą legaliai „pasidraskyti“ namo neišvažiavo nepatenkintas dėl čia nustatytos tvarkos ar nepateisintų lūkesčių“, – apie gyvenimą „N40-Driftlando“ užkulisiuose, pasakojo vienas „Side to Side“ įkūrėjų Darius Jurčiukonis.
Šonaslydžio aikštelė

„Deja, pasirodo reikia ne tik gerų norų ir relių veiksmų juos įgyvendinant, reikia ir politikų neapsimestinio geranoriškumo - jei ne kurti, tai bent jau negriauti. Kol politikai žada kurti Lietuvą, kurioje norisi gyventi, mes savo lėšomis sukūrėme kažką tokio, ko Lietuvoje dar nebuvo. Galima daug grasinti finansinėmis baudomis ar dar žiauresnėmis nuobaudomis, bet jaunimas toks jau yra, jie įsigyja automobilį, žinoma, nori galingesnio. Koks kitas žingsnis? Ogi išbandyti, ką tas automobilis kartu su vairuotoju gali. Tai neišvengiama tokia realybė, taip bus tol, kol bus automobiliai, ir tai tikrai nėra blogai, tik bandymo keliu žmogus gali sužinoti savo gebėjimų ribas. Deja, panašu, kad politikai pamiršo savo jaunystę, kad ir kaip gražiai prieš rinkimus deklaruoja ketinantys skatinti jaunimo užimtumą, postringauja apie sudarymą tokių gyvenimo sąlygų, kad jaunimas nebėgtų iš Lietuvos. Realiuose veiksmuose politikų dėka šiandien yra iškilusi reali grėsmė, kad dar šį pavasarį entuziastų lėšomis ir laiko ištekliais Vilniaus pakraštyje sukurta erdvė išnyks vienu „mygtuko paspaudimu“. Vilniaus valdžios manymu, tokia vieta Vilniaus m. savivaldybei tiesiog nereikalinga. Bet galbūt dar įvyks stebuklas ir mūsų pačių išrinkti valdžios atstovai bent pasidomės, ką ketina sunaikinti“, - neslėpdamas skaudulio pasakojo N40 vyrų autoklubo vadovas A. Kazlauskas.