Labai gaila, kad dargana ir lietus neleido parodyti viso to, ką buvo sumanę rengėjai. Visgi, dėkui kantriems dalyviams, gausiai susirinkusiems žiūrovams ir darbštiems klubo „Klasika“nariams!

Na, o dabar – šiek tiek apie senovinių automobilių šventę... Automobilių buvo daug ir įvairių. Tikrai buvo galima mėgautis reginiu, pakalbinti vieną ar kitą senovinės technikos ekspertą, nusifotografuoti su pasipuošusiais 20 a. pradžios ponais ir poniomis, paskanauti čia pat gaminamos „Klasikos“ košės.

Akį traukė ne tik automobiliai, bet ir trys traktoriai (1932 m. „Fordson F“, 1938 m. „Fordson N“, 1935 „John Deere“), kurie pasikeisdami pūškavo ir džiugino žiūrovus. Buvo ir keletas motociklų, iš kurių savo amžiumi išsiskyrė 1927 m. pagamintas „Douglas EW 350“.

Na, o prekybos miestelio „Urmas“ dviaukštis autobusas „Bristol“, pagamintas 1956 m., šį kartą buvo naudojamas kaip klubo „Klasika“ tribūna. Iš čia buvo galima išgirsti parodos žiūrovus dominančią informaciją, pasiklausyti Jūratės Garnelienės bei Gyčio Balčiūno atliekamų dainų, sužinoti vieno ar kito eksponato raidos istoriją.

Kaip šiemet juokavo vienas iš renginio dalyvių, rašytojas Jurijus Grozmanis iš Rusijos, kad jeigu parodoje dalyvauja nors vienas „Horch“ automobilis, renginį jau galima laikyti pavykusiu. Taigi, šį kartą senovinių automobilių suvažiavime „Nesenstanti Klasika 2016“ triumfavo iš Latvijos atvykęs „Horch 853“, pagamintas 1937 m. Šis automobilis ir jo savininkas Janis Oskerko laimėjo pagrindinį (Grand Prix) prizą. Be šio garbingo prizo buvo įteikti dar šeši apdovanojimai.

Seniausiu automobiliu – „Nash 681-7 Touring“, pagamintu 1922 m., į renginį atvyko Gintautas Miškinis (Lietuva).

Geriausiu senoviniu automobiliu (iki 1946 m.) buvo išrinktas „Buick 116 mod. 29-2“, pagamintas 1929 m. Savininkas – Gunaras Dortanas (Latvija).

Geriausio klasikinio automobilio (nuo 1946) vardą pelnė „Cadillac De Ville Hardtop Coupe“, pagamintas 1959 m. Savininkas – Arno Anieris (Estija).

Geriausiu sovietiniu automobiliu buvo pripažintas retas Reino Lume (Estija) „Moskvich 430“, pagamintas 1958 m.

Gražiausiu automobiliu buvo išrinktas „Aero 30 Sport“, pagamintas 1937 m. Savininkas – Raivo Hannus (Estija).

Geriausiai restauruoto automobilio vardą pelnė „Gaz 21“, pagamintas 1962 m. Savininkas – Edgaras Cielovas (Latvija).

Viso senovinės technikos parodoje dalyvavo 87 transporto priemonės. Iš jų: 6 motociklai, 3 traktoriai, 1 autobusas, 2 sunkvežimiai ir 75 lengvieji automobiliai. Dalyviai atvyko iš Suomijos, Estijos, Latvijos, Rusijos, Baltarusijos ir Lietuvos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)