Negaištant laiko ilgiems išvedžiojimams, skaitytojų dėmesiui – automobilių, kurių išlaikymas per dešimtmetį nuo įsigijimo, anot tyrimo, atsieina brangiausiai, markės: BMW (vid. 17800 JAV dolerių arba apie 15858 Eur, toliau kainos bus pateikiamos perskaičiuotos į eurus), „Mercedes-Benz“ (11500 eurų), „Cadillac“ (11135), „Volvo“ (11135), „Audi“ (11047), „Saturn“ (11047), „Mercury“ (10690), „Pontiac“ (10512), „Chrysler“ (11225) ir „Dodge“ (9443).

Tyrime rašoma, kad konkrečiai šių modelių išlaikymas per 10 metų atsiėjo brangiausiai: „Chrysler Sebring“ (17100 dolerių arba apie 15234 Eur, toliau kainos pateikiamos perskaičiavus į eurus), „BMW 328i“ (13898 Eur), „Nissan Murano“ (13096), „Mercedes-Benz E350“ (13096), „Chevrolet Cobalt“ (12918), „Dodge Grand Caravan“ (12918), „Ram 1500“ (11849), „Audi A4 quattro“ (11403), „Mazda6“ (11314) ir „Subaru Forester“ (10869).

Na ,o ekonomiškiausi automobiliai jų išlaikymo prasme yra šie: „Toyota Prius“ (4300 dolerių arba apie 3831 Eur per dešimt metų, toliau kainos pateikiamos perskaičiavus į eurus), „Kia Soul“ (4187 Eur), „Toyota Camry“ (4633), „Honda Fit“ (4900), „Toyota Tacoma“ (5167), „Toyota Corolla“ (5167), „Nissan Versa“ (5256), „Toyota Yaris“ (5434), „Scion xB“ (5612) ir „Kia Optima“ (5702).

Belieka apgailestauti, kad tokie tyrimai labiau mėgstami anapus Atlanto arba Vokietijoje, bet gal vieną dieną sulauksime ir panašios statistikos Lietuvoje.