Pateikiame šį sąrašą ir DELFI skaitytojų dėmesiui.

Geriausias solidus sedanas: „BMW 750i xDrive“

Sedanas su 445 AG galios varikliu ir galintis pasiekti 100 km/val. greitį vos per 4,3 sekundės. Šis automobilis gali pats prisitaikyti prie jūsų vairavimo stiliaus, o jo technologijų paketas žengia priešakyje visų kitų. Prašmatnus ir solidus, šiuo metu jam niekas neprilysta aukščiausio lygio inžinerija.
"BMW M2 Coupe"

Geriausias sportiškas kupė: „BMW M2“

Mažas, tvirtas ir galingas – lyg vidutinio svorio boksininko smūgis. Vos spustelėsite akceleratorių ir daugiau nebenorėsite iš jo išlipti.

Geriausias „nepraktiškas“ kupė: „Mercedes-Benz AMG GT“
"Mercedes-AMG GT"

Didžiausias sporto grynuolis, kokį kada nors yra pagaminusi „Mercedes-Benz“, galintis savo aliuminio kūną vežti apie 300 km/val. greičiu, o iki šimto pagreitėjantis per 3,7 sek. Alsuojantis dinamika – pakaba ir jos elementai sureguliuoti lenktynių režimo tikslumu. Verta pirkti, nes tai yra didžiausias vairavimo malonumas, kurį gali pasiūlyti Vokietijos gamintojas.

Geriausias „praktiškas“ kupė: „Aston Martin DB9 GT“
"Aston Martin DB9 Coupe"

Preciziško it lazerio spindulys vairavimo pavyzdys. Galiniai varomi ratai, V12 atmosferinis variklis ir tik 6 laipsnių automatinė pavarų dėžė. Šimto km/val. greitis pasiekiamas per 4,5 sekundės. Trumpesnis reziumė: važiavimas juo – lyg šuolis į solidaus biudžeto veiksmo filmo gaudynių sceną.

Geriausias SUV automobilis: lygiosios tarp „Bentley Bentayga“ ir „Tesla Model X“
"Bentley Bentayga"
Masyvus „Bentley“ su 6 litrų W12 600 AG varikliu ir visais varomais ratais iki 100 km/val. gali įsibėgėti per keturias sekundes. Greičiausias pasaulyje SUV pasiekia net 300 km/val. Galima drąsiai teigti, kad jis ir pats prabangiausias. Aukščiausio lygio salonas ir pajėgumai.
Elonas Muskas pristato "Tesla Model X"

Tuo metu „Tesla“ gali skrieti 250 km/val. greičiu, o iki 100 km/val. įsibėgėti net per 3,8 sek. Ir tai pasiekiama nesinaudojant degalinių paslaugomis. Elektromobilio akumuliatoriai vienu įkrovimu leis mėgautis automobilio privalumais 400 km.

Geriausia egzotika: „Ferrari 488 GTB“
Ferrari 488 GTB

660 AG V8 variklis su turbinomis šiam superautomobiliui leidžia ne tik pasiekti 100 km/val. greitį vos per 3 sekundes, bet ir gerokai mažiau naudoti kuro bei teršti aplinką. Vienas iš geriausių Italijos gamintojo įspūdingos galios ir didžiausio malonumo vairuoti derinys.

Geriausias kabrioletas: „Bentley Continental GT Speed Convertible“
Bentley Continental GT Speed Convertible

Greičiausias keturvietis kabrioletas rinkoje šiuo metu. V12 626 AG variklis suteikia beveik trijų tonų svorio monstrui galimybę iki 100 km/val. įsibėgėti per 4 sekundes. Rankų darbo surinkimas, kur apgalvota kiekviena smulkmena – britų gamintojo pasididžiavimas.

Geriausias alternatyvaus kuro pasirinkimas: „Tesla Model S P90D“
"Tesla Model S"

Sedanas, kuris iki 100 km/val. bėgėjasi per sunkiai suvokiamas 2,8 sekundės, tuo metu salone esančius priversdamas patirti 1,1G perkrovas. Panašiais rodikliais pasigirti gali tik „Lamborghini Huracan“ ir „McLaren 650S“ superautomobiliai.

Elektros varikliu varomas automobilis gali vienu įkrovimu nuvažiuoti beveik 500 km, be to yra erdvus ir įrengtas ne prasčiau nei aukštesnių klasių „Mercedes-Benz“.

Geriausias automobilis, kuriame jus veža: „Bentley Mulsanne“
Bentley Mulsanne Speed

Pats nominacijos pavadinimas daug pasako. Tai automobilis, kuriame jūs turite mažiausiai galvoti apie... automobilį, kuriame jus veža vairuotojas. Visą „Mulsanne“ galite įsirengti detaliai pagal savo poreikius: nuo mažiausių apdailos detalių iki spalvų ir medžiagų ar net grindų kilimėlio, kurio kutuose ranka gali paskęsti.

Miegų išblaškytojas: „Chevrolet Camaro“
Chevrolet Camaro

Sportiškiausias „Camaro“ iš visų kada nors gamintų. Iš „Corvette Stingray“ pasiskolintas 455 AG V8 motoras ir „Cadillac ATS“ mielai paskolinta pakaba. Variklis – priekyje, varomi ratai – galiniai, daugybė važiavimo režimų parinkčių ir automatiškai besireguliuojanti pakaba – viskas, ko užteks absoliučiam vairavimo džiaugsmui pajausti.

Vidutinio amžiaus krizės pasirinkimas: „Chevrolet Corvette Stingray“
„Chevrolet Corvette Stingray“

Aukščiau paminėtas variklis (iki 100 km/val. – per 3,8 sek. arba greičiau nei „Audi R8“, „Porsche 911 Carrera“ ar „BMW M3“), maksimalus 300 km/val. greitis, galimybė pačiam nustatyti sūkių ribą, kada perjungiama pavara. Sąrašą sudarę specialistai sako, kad nepabandęs nesuprasi - visai, kaip ir su vidutinio amžiaus krize...

Apgaulinga išvaizda: „Rolls-Royce Wraith“
Rolls-Royce Wraith

Apibrėžimas „sportiškas“ skirtingiems žmonėms reiškia skirtingus dalykus. „Rolls-Royce“ teritorijoje tai reiškia V12 624 AG variklį 2200 kg sveriančiame, kiek ilgesniame nei 5 metrai automobilyje. Per 4,4 sekundės 100 km/val. greitį pasiekiančiame automobilyje pasijunti it privačiame lėktuve, kuriame skrenda kažkas iš karališkos šeimos asmenų.

Geriausia kolekcinė seniena: „Porsche 911“
1973 m. "Porsche 911 Carrera RS 2.7"

Aukcionų skaičiai nemeluoja: 1974-1977 metų „Porsche 911“ vertė pernai augo 154 procentais. Pagal šį rodiklį Vokietijos sportinių automobilių legendai neprilygo nei „Aston Martin“, nei „Ferrari“, nei „Lamborghini“.

Geriausia kolekcininkų naujiena: „Superformance Cobra“

Spalvingas mažasis rodsteris, kurį pagal oficialią „Shelby“ licenciją ėmė gaminti „Superformance“ kompanija, leido iki smulkiausių detalių atkurti 1960 metų „Cobra 289“ legendą. Priekyje sumontuotas „Ford“ V8 variklis, galiniai varomi ratai ir kiti technologiniai sprendimai prieš gamybą suderinami su pirkėju, kurių jau yra 4000.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (72)