Automobilių gamintojai gerai žino šią problemą, ir pasaulyje vis labiau populiarėja tokie sprendimai kaip „Toyota“ įspėjimo dėl priartėjimo sistema. Tačiau kol kas trūksta visai pramonės šakai galiojančių įstatymų, kurie priverstų tokią saugumo sistemą įrengti visuose elektriniuose ir hibridiniuose automobiliuose.

Įstatymas, reikalaujantis, kad automobiliai turėtų pėstiesiems girdimus įspėjimo signalus, Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV) buvo pasiūlytas 2013 metais ir yra svarstomas, bet „Reuters“ praneša, kad JAV Transporto departamentas įstatymą atidėjo bent iki kitų metų kovo, nors iš pradžių buvo planuojama, kad jis įsigalios jau šių metų rudenį.

Skaičiuojama, kad norint įgyvendinti šį įstatymą, automobilių gamintojai pirmaisiais metais turės tam skirti 23 mln. dolerių.

Keli mėnesiai laukimo neatrodo ilgas laiko tarpas, bet JAV Nacionalinės greitkelių eismo saugumo administracijos (NHTSA) skaičiavimai rodo, kad tyliai važiuojančiose mašinose įrengus garsias įspėjimo sistemas, kiekvieną mėnesį būtų sužalojama vidutiniškai 234 pėsčiaisiais ir dviratininkais mažiau.

JAV vyriausybė neturi aiškaus paaiškinimo, kodėl šis įstatymas atidedamas, ir nurodo tik tiek, kad reikia daugiau „koordinavimo“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)