Įdomiu sutapimu galime vadinti tai, kad Italijos automobilių pramonės pasididžiavimas skendimui pasirinko būtent tą dieną, kai mūsų šalies krepšininkai su italais surems pečius Europos krepšinio čempionato ketvirtfinalyje.

Vėliau paaiškėjo, kad vandeniu plaukė ant vandens motociklo užkeltas žydras „Fiat 500“ kėbulas. Tačiau vandens transporto priemonė netikėtai sugedo ir tikslo nepasiekė.

„Norėjome „Fiat 500“ pristatymą paversti švente vilniečiams. Tiesa, ne viskas pavyko taip, kaip norėjome. Automobilis „amfibija“ turėjo atplaukti savo eiga, jį į vandenį nuleidome sėkmingai, tačiau dėl techninių kaprizų jis plaukė ne taip, kaip turėjo“, – sakė „Fiat“ įgaliotosios atstovybės Lietuvoje įmonės „Autobrava“ direktorius Renaldas Gineika.

Anot renginio organizatorių, į upę nuleista „amfibija“ turėjo tikrą „Fiat 500“ modelio kėbulą, tačiau po juo slypėjo vandens motociklas. Įleidus į Nerį ir sugedus vandens motociklo varikliui, kaip įtariama, dėl žolių, jis pradėjo skęsti, todėl buvo ištrauktas.

Žemiau esančioje vaizdo medžiagoje galite pasižiūrėti, koks buvo tikrasis pristatymo organizatorių sumanymas.

Daugiausia atnaujinimų – po kėbulu

Pirmieji „Fiat 500“ modeliai į pasaulį buvo išleisti 1957 metų viduryje, o iš viso jų parduota 3,8 mln. vienetų. Dėl savito dizaino automobilis greitai tapo kultiniu miesto modeliu ir Italijos masinių automobilių industrijos simboliu.

Prieš 8-erius metus – 2007-aisiais – minint šio modelio 50-metį italai nusprendė išleisti atnaujintą automobilio versiją. Ji taip pat tapo ne ką prastesniu bestseleriu – parduota 1,5 mln. „Fiat 500“, kaip teigia markės atstovai, populiarūs jie ir Lietuvoje.

Naujajame „Fiat 500“ modelyje koncernas išpuoselėjo jo dizaino autentiškumą, bet tuo pačiu pritaikė technologines inovacijas, kad automobilis būtų šiuolaikiškas saugumo, efektyvumo, komforto prasme.

„Nors iš išorės „Fiat 500“ pasikeitė nedaug, po kėbulu jis gavo daug naujovių – atnaujintus, efektyvesnius variklius, šiuolaikines komforto, valdymo bei saugumo technologijas, plačią bazinę įrangą. Esame įsitikinę, kad atnaujintas modelis taip pat sulauks didelio pasisekimo“, – sakė „Fiat Chrysler Automobiles“ tarptautinių pardavimų regiono vadovas Francesco Galli.

Išorėje vairuotojai pastebės atnaujintą „Fiat 500“ priekį ir galą, gaus daugiau – net 13 – kėbulo spalvų variantų, 8 skirtingus kėbulo lipdukų rinkinius, platų ratlankių pasirinkimą. Priekiniuose žibintuose „Fiat“ panaudojo naują technologinį modulį, kuris sustiprina šviesą ir pagerina matomumą važiuojant naktį, o dienos žibintams panaudojo LED technologijas.

Automobilio viduje į akis pirmiausia krenta atnaujintas centrinės konsolės ir vairo su valdymo mygtukais dizainas, taip pat 5 colių ekranas su informacijos ir pramogų sistema „Uconnect“, kritikų itin giriama už intuityvų valdymą; čia taip pat yra navigacijos sistema.

„Fiat 500“ turės platų variklių pasirinkimą, pasižymės aukščiausio lygio saugumo technologijomis – standartinėje įrangoje bus 7 oro pagalvės, aktyvios saugumo ir automobilio valdymo technologijos – ABS su elektroniniu stabdymo jėgos paskirstymu (EBD), pažangi elektroninė stabilumo kontrolės įranga (ESC), ratų praslydimo reguliatorius (ASR), „Hill Holder“ technologija, kuri talkins vairuotojui įkalnėse, taip pat hidraulinis stabdžių stiprintuvas (HBA) ir kita įranga.

Naujo modelio kaina Lietuvoje prasideda nuo 11 tūkst. 900 eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (151)