Internetinės rinkodaros kompanijos ZEFR atliktos studijos duomenimis, BMW markės gerbėjai yra aktyviausi, peržiūrėdami vaizdo filmukus su savo mylimiausios automobilių markės vaizdo įrašais.

Kompanija paskaičiavo, kad vaizdo įrašai su BMW automobiliais „Youtube“ kanale sulaukė daugiau kaip 4,5 milijardus peržiūrų! Maža to, absoliuti jų dauguma (95 proc.) yra tokių pačių BMW automobilių gerbėjų nufilmuoti vaizdai, tai yra, pozityvios vaizdo medžiagos. Ir tik 5 procentus sudaro užfiksuoti pažeidimai ar kita nesveikintina veikla, kuria užsiima prie šio bavarų automobilio sėdintys vairuotojai.

Antrąją peržiūrų vietą su beveik 4 milijardus kartų parodytomis vaizdo medžiagomis užima japonų „Honda“ markė – ne veltui šiuos automobilius taip pat renkasi sportiškas mašinas mėgstantys vairuotojai, kurie internete mielai dalinasi savo mylimos markės automobilių vaizdo įrašais.

Trečioje vietoje su taip pat beveik 4 milijardais peržiūrų liko vaizdo įrašai su „Mercedes-Benz“ automobiliais – kaip ir BMW bei „Honda“ atveju, 95 procentai ir daugiau visų vaizdo įrašų yra sukurti markės gerbėjų.

Toliau populiariausių markių aštuonetuke su beveik 3 milijardus peržiūrų siekiančiais vaizdo įrašais yra (eilės tvarka) „Lamborghini“, „Chevrolet“, „Nissan“, „Ferrari“ ir „Audi“. Taip pat tik 2 procentai keturiose pirmosiose vietose esančių vaizdo įrašų buvo patalpinti pačių automobilių gamintojų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)