Osakos motociklų parodoje japonų koncernas pristatė konceptinį modelį „Bulldog“. Įprasta, jog tiek automobilių, tiek motociklų konceptiniai modeliai pasižymi ekstravagantišku ir futuristiniu dizainu. Tačiau „Bulldog“ atvejis – netradicinis.

Gamintojai savo naujagimį pristato kaip „mylimą kelionių partnerį“ ir tikina, jog šio motociklo pagrindinė paskirtis – keliauti į iškylas. Tačiau akylesnis motomanas šiame koncepte įžiūrės tiek „scrambler“, tiek „enduro“, tiek „street“ klasei būdingų bruožų. Iš tiesų, „buldogas“ pasižymi itin grubiu, utilitariu dizainu, ir nei linijomis, nei detalėmis aiškiai nepretenduoja į estetikos aukštumas.

Išskirtiniais motociklo bruožais galima įvardinti plačius, bet žemus ratus, apautus „mėsingomis“ bekelei skirtomis padangomis, didelės eigos priekines šakes ir pakeltą priekinį sparną, sudvigubintus priekinius žibintus ir beveik visus motociklo gabaritus juosiančius apsauginius rėmus. O štai abipus kuro bako, šonuose įrengtos talpios daiktadėžės. Apskritai, motociklo išorė tarsi ragina šiuo padaru lakstyti dirvonais, ir be baimės griuvinėti ar net verstis kūlvirsčiais. Tikras kolūkio brigadininko džiaugsmas.

Motociklas yra aprūpintas 399 kub. cm. darbinio tūrio skysčiu aušinamu varikliu, kurį sudaro du lygiagrečiai išdėstyti cilindrai su dvigubų kumštelinių velenų sistema (DOHC). Judesys galiniam ratui perduodamas per 6 pavarų greičių dėžę grandinine pavara.

Nors daugiau techninių „buldogo“ charakteristikų neskelbiama, kai kurie motomanai atkreipė dėmesį į itin žemą sėdėseną (sėdynės aukštis – 730 mm) ir pasidalino abejonėmis, jog tokio tipo motociklui siūlomos galinio amortizatoriaus eigos gali neužtekti.