Kaip galima numanyti, raidė „C“ modelio pavadinime simbolizuoja ne ką kitą, kaip sąvoką „cafe racer“ (6-ojo dešimtmečio britų sportinius motociklus mėgdžiojantis stilius). O tai reiškia, kad „Yamaha“ nutarė nepraleisti galimybės pasinaudoti vis dar neblėstančia „kafų“ mada ir be didelių investicijų iš to išspausti kuo daugiau naudos.

Kas gi naujo „C Spec“ modifikacijoje?

Be naujų dažymo schemų į akis pirmiausia krinta galinės sėdynės ir jos dangčio forma. Būtent šie elementai ir kuria specifinį ir lengvai atpažįstamą „cafe racer“ siluetą. Beje, metalinis sėdynės gaubtas neatlieka jokios realios funkcijos (nors estetika – irgi funkcija), tačiau yra lengvai nuimamas. Pastebėtina ir tai, kad šiame modelyje neliko daug kam užkliuvusio tarpo tarp benzino bako ir priekinės sėdynės.

Dėl motociklo centro link perkeltų pakojų radikaliai pasikeitė vairuotojo sėdėsena – kojas čia teks laikyti sulenktas per kelius. Standartinis kruizeriškas vairas buvo pakeistas „clip-on“ tipo rankenomis. Kartu su jomis – ir veidrodėliai bei kai kurie jungikliai.

Bendras „varžto“ tūris paaukštėjo beveik 4 centimetrais: priekinė šakė pailgėjo 9 mm, spyruoklės – 6 mm. Šie pakeitimai bei sportiškesnės padangos leido 4 laipsniais padidinti ir motociklo posvyrio kampą – nuo 33 iki 37. Norintys taip pat gali papildomai užsisakyti padidintos eigos reguliuojamus galinius amortizatorius.

Jokių pakeitimų variklyje ar greičių dėžėje gamintojai neatliko. Tad į šį modelį bus montuojamas gerai pažįstamas 942 cc darbinio tūrio oru aušinamas V2 konfiguracijos motoras su kuro įpurškimo sistema ir 5 laipsnių mechanine greičių dėže. Judesį galiniam ratui perduos diržas.

Lietuvoje „Yamaha XV Bolt C Spec“ tikriausiai kainuos panašiai kaip ir 2014 metų modeliai, t.y. apie 33 tūkstančius litų.

Be naujojo „kafo“ „Yamaha“ 2015 metais ir toliau siūlys ankstesniąsias šio modelio modifikacijas „XV950 Bolt“ ir „XV950 Bolt R-Spec“.

„Yamaha Bolt C Spec“

Variklio tipas: 2 cilindrai, oru aušinamas, V formos keturtaktis, SOHC, 4 vožtuvai
Kubatūra: 942 cm³
Galia: 52.1 AG
Maksimali galia: 38.3 kW (52.1 Ag) prie 5,500 aps./min
Maksimalus sukimo momentas: 79.5 Nm (8.1 kg-m) prie 3,000 aps./min
Kuro sistema: Kuro įpurškimas
Uždegimo sistema: TCI
Starterio sistema: Elektrinis
Perdavimo sistema: 5-ių pavarų
Galutinis perdavimas: Diržas
Važiuoklė
Priekinės pakabos eiga: 135 mm
Galinės pakabos eiga: 110 mm
Priekiniai stabdžiai: Vienas diskas, Ø 298 mm
Galiniai stabdžiai: Vienas diskas, Ø 298 mm
Priekinis ratas: 100/90-19M/C 57H (Tubeless)
Galinis ratas: 150/80B16M/C 71H (Tubeless)
Svoris (su pilnu tepalo ir kuro baku): 251 kg
Kuro bako talpa: 12 l
Alyvos bako talpa: 4.3 l