Šalia Parnu miesto esantis „Auto24Ring“ žiedas yra be didelės konkurencijos mėgiamiausia lenktynių trasa Baltijos šalyse. Lenktynininkai ją mėgsta, nes ji nuklota kaip stiklas lygiu asfaltu, parinkta posūkių konfigūracija neleidžia nuobodžiauti. Bet didžiausias komplimentas šiai trasai – jos saugumas. Tai 21-ojo amžiaus statynys, kur sportiniai automobiliai gali ieškoti geriausio greičio, o padarę klaidų – likti sveiki.

Trasą mėgsta ir organizatoriai. Kaip po praėjusių metų lenktynių šioje trasoje sakė vienas šių lenktynių organizatorių Kristijonas Vaičys, rengiant lenktynes tereikia keleto kompiuterių ir tušinuko.

„Statydami šią trasą estai apgalvojo viską, pasirūpino dalyviais, žiūrovais ir organizatoriais. Čia parduodama paslauga, kurią sudaro ne tik asfaltas, bet ir eilė kitų svarbių elementų. Trasos šeimininkai yra tikri profesionalai, todėl kiekvienais metais grįžti čia yra be galo malonu. Tiesa, reikia pripažinti, kad smėlėtas paplūdimys taip pat prisideda prie gero savaitgalio“, - sako K.Vaičys.

Dalyviai

Praėjusiais metais Parnu etapas buvo labai sėkmingas Gyčiui Vaitulioniui, lenktyniaujančiam „Subaru Impreza STI“ automobiliu. Šiais metais jis pasiruošęs būti toks pats greitas. Bet jo konkurentų būrys – gausus kaip niekada.

„Stengiamės nesusireikšminti, bet mus šiais metais lydi rekordai. Pirmame etape turėjome rekordinį skaičių žiūrovų. Antrame etape – Estijoje – rekordą pasiekė dalyviai. Dar niekada į etapą šioje šalyje nebuvo užsiregistravę tiek daug dalyvių. Šiandien „Time Attack“ varžybose norą savo dalyvavimą patvirtino 46 dalyviai, o „Race“ lenktynėse – 21 vairuotojas. Ir tai ne pabaiga – registracija dar atvira visiems“, – pasakoja K. Vaičys.

Konkurencija tikrai bus didelė. Dalyvių sąrašuose jau rikiuojasi pirmojo etapo herojus Andrius Firantas su „Honda S2000“, Tomas Sveikauskas su „Toyota Supra“, Tauras Tunyla su „Mazda Miata“ ir dar daug kitų greitų vyrų. Taip pat, vienintelė dama – kiekvieną dieną vis greitesnė Indrė Senkutė su „Volkswagen Golf GTI“.

Kas laukia

„Parnu trasoje paprastai pagaminame kiek kuklesnį renginį, nei Kačerginėje. Šiais metais taip pat apsieisime be didelės scenos, automobilių parodų ar prekybų sportinėmis dalimis. Šios šventės tikslas – kuo geresnė diena mūsų lenktynininkams. Vienas jų, Vytas Bilinskas, yra sakęs, kad visi „Fast Lap“ etapai galėtų vykti šioje trasoje – čia mažiausiai dėvisi padangos, įdomiausia lenktyniauti ir saugiausia rizikuoti, nesibaiminant brangių pasėkmių“, – sako organizatorius K. Vaičys, kuris ir pats dalyvaus lenktynėse.

Bet tai nereiškia, kad žiūrovams trasoje nebus ką veikti. Atvirkščiai, Parnu trasa turi puikų matomumą, iš įrengtų žiūrovų zonų galima matyti visą trasą ir visą kovą joje. Kaip visada, važiavimų grafikas sudėliotas taip, kad trasoje visą laiką važiuotų automobiliai.
Lenktynių organizatoriai rekomenduoja gerokai iš anksto pasirūpinti nakvyne Parnu mieste. Tai labai gražus ir vasarą itin populiarus kurortinis miestelis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją