Praėjusį šeštadienį Molėtų rajone vyko „4x4 Molėtai“ klubo organizuojamas renginys „Sunny Spring 2014“. Tai – vienas iš klubo renginių, priskiriamas jau tradicija tampančiu „Four Seasons“ (aut. „Keturi metų laikai“) renginių grupei, kurią sudaro keturi, skirtingais metų laikais vykstantys renginiai: „White Off-road“, minėtasis „Sunny Spring“, „Bright Nights“ bei „Gold Trail“.

Šį kartą – apie pavasariu kvepiantį „Sunny Spring 2014“. Atrodo, lyg ir nieko naujo nepamatysi, lyg ir viskas bus taip pat, kaip anksčiau. Tačiau organizatoriai ne tik sugeba kiekvieną kartą iš naujo nustebinti visus dalyvius, bet ir priverčia pamilti šią sporto šaką renginiui dar net neprasidėjus.

Jau nuo ankstyvo ryto Molėtų rajone esančiame „Molestos“ karjere vienas po kito ėmė rinktis visureigiai. Šiais metais renginio dalyviai kartu su savo visureigiais buvo skirstomi į dvi skirtingas grupes, t.y. TR1 – originalūs, nemodifikuoti visureigiai ir TR2 – visureigiai, paruošti rimtesnei bekelei.

Abiems grupėms trasos buvo pritaikytos pagal poreikius. Kas norėjo – pasivažinėjo ganėtinai lengvai, pagal savo ir transporto galimybes, o kiti – gavo gerą purvo, smėlio bei vandens dozę, kurios ilgai nepamirš. Ekipažai su pačiais įvairiausiais visureigiais sugužėjo iš įvairių Lietuvos miestų. Vėliau sekė registracija, duomenų sukėlimas į navigacijos prietaisus, techninė komisija, susipažinimas su pirmine trasa.

Pirmoji renginio dalis vyko minėtame karjere, kur visi ekipažai važiavo specialiai TR1 ir TR2 paruošta trasa. Netrūko nei stačių įkalnių bei nuokalnių, nei „bangų“, nei žiūrovų dėmesio. Būtent karjere buvo galima pamatyti vaizdų, kurių kasdien tikrai nepamatysi. Ne vieno visureigio ratai buvo atsiplėšę nuo žemės. Transportui bei vairuotojams karjero trasa buvo nemenkas iššūkis, o žiūrovai džiaugėsi dar neregėtais vaizdais bei komentavo dalyvių profesionalumą.

Pasibaigus pirmajai renginio daliai visi dalyviai skubėjo į kitą, kur turėjo surasti įvairiose rajono miškų vietose išdėliotus punktus bei įsiamžinti nuotraukoje prie kiekvieno iš jų. Ten ir prasidėjo pirmasis purvas. Didžioji dalis dalyvių sėkmingai ir be rimtesnių gedimų įveikė šią užduotį ir pasipuošę nedideliu purvo sluoksniu susirinko į nurodytą vietą šalia bekelės mėgėjams gerai žinomų „Alantėlės“ miškų, kur surengtas paskutinis etapas, kurio ko gero labiau už pačius dalyvius laukė žiūrovai. Laukė, nes žinojo, kad TR2 klasės dalyviai keliaus į specialiai jiems paruoštą „saldainiuką“, pavadintą „MUD žiedu“. Be abejonės, TR1 atstovams varžybos dar taip pat nesibaigė – jų laukė paskutinė dalis prieš prasidedant „MUD žiedui“, kuri vyko visai netoli pastarojo, tik priešingai, TR1 dalyviams paskutinėje dalyje purvo nebuvo. Jie važiavo per tam paruoštą, specialiai suartą bei paruoštą lauką, kur taip pat, kaip ir karjere rungtyniavo laikui.

Kai TR1 atstovai baigė varžybas, visi nuskubėjo stebėti „MUD“ žiedo, kur likę TR2 klasės dalyviai jau laukė starto. Jų užduotis buvo per dvi valandas apvažiuoti kuo daugiau ratų. Skamba gal ir paprastai, tačiau pamačius žiedą ir startavus pirmam ekipažui tiek žiūrovams, tiek patiems dalyviams tapo aišku, kad bus labai gerai, jeigu per tą laiką jie sugebės „apsukti“ bent vieną žiedo ratą. Purvo, dumblo, vandens bei kitokių kliūčių ten buvo apstu. Kaip ir buvo galima nujausti, tik keli dalyviai per jiems duotas dvi valandas vos ne vos sugebėjo išbristi iš žiedo ties finišo linija, o antram ratui ne tik nebebuvo laiko, bet ir būtų trūkę jėgų.

Galiausiai visi susirinko L. Sabalinkos, kurio valdose ir vyko paskutiniai varžybų etapai, pievoje. Čia buvo įteikti apdovanojimai dalyviams, pelniusiems prizines vietas bei pasidalinta įspūdžiais. Nors dalyvių veiduose ir matėsi nuovargis po sunkios dienos, tačiau gerų nuotaikų netrūko. Visi kaip ir atvažiavo, taip ir išvažiavo su šypsenomis veiduose, patenkinti ir žadėdami organizatoriams būtinai sugrįžti dar kartą.

TR1 prizines vietas pelnė:

1 vieta: Jonas Paičius ir Tomas Sangavičius
2 vieta: Julius Slavinskas ir Povilas Liubertas
3 vieta: Alvydas Valaškevičius ir Tadas Zelenkauskas

TR2 prizines vietas pelnė:

1 vieta: Jura Vasiljev ir Sergei Motin
2 vieta: Vygantas Ališauskas ir Martynas Ališauskas
3 vieta: Darius Michnevičius ir Marius Chatkevičius