Pirmą kartą Lietuvoje organizuojamas konkursas „Geriausias jaunasis automechanikas 2014” gimė iš verslininkų noro sugrąžinti automechaniko profesijai gerą vardą. „Mūsų renginio tikslas – kelti automechaniko profesijos prestižą“, - sako renginį organizavusios bendrovės „Inter Cars Lietuva“ direktorius Artur Ilkevič.

Jis sako neturintis tikslo užsiauginti naujos darbuotojų kartos, nes tuo net neužsiima – prekiauja automobilių dalimis. Tačiau nori investuoti į būsimus klientus, didinti jų profesionalumą.

Konkursas „Geriausias jaunasis automechanikas 2014“ skirtas profesinio mokymo įstaigų, vykdančių automobilių mechanikų mokymo programas, baigiamųjų grupių moksleiviams. Iš jame dalyvaujančių 26 Lietuvos mokyklų šiuo metu yra atrinkti aštuoni finalininkai. Balandžio 26 d. jie turės susirungti dėl geriausiojo vardo spręsdami realias problemas tikroje darbo vietoje su visa reikalinga modernia įranga.

Atranka į šią finalinę rungtį vyko Vilniaus Gedimino technikos universitete (VGTU). Šio universiteto Transporto inžinerijos fakulteto Automobilių transporto katedros vedėjas docentas Saugirdas Pukalskas atkreipė moksleivių dėmesį, kad jie nepamirštų ir apie galimybę studijuoti universitete.

„Jūs esate labai gera žaliava mūsų universitetui. Dažnai darbdaviai, gavę studentą tik su universitetiniu išsilavinimu, skundžiasi, jog jiems reikia daugiau praktikos gavusių studentų“, - pasakojo jis, pridurdamas, kad darbdaviai labai vertina žmones, turinčius ir profesinį, ir universitetinį išsilavinimą.

Kad tokių žmonių tikrai yra, įrodo statistika – pastarųjų metų duomenys rodo, kad 13 proc. profesinio rengimo centrų absolventų tęsia studijas kolegijose ar universitetuose ir šie skaičiai turi tendenciją dar augti.

Konkurse dalyvaujantys moksleiviai ir jų mokytojai pripažįsta labai vertinantys tokias iniciatyvas. „Tokie konkursai – puikus pamokų pakaitalas. Pasivaržyti su kitų mokyklų atstovais ir moksleiviams kur kas įdomiau nei kasdien sėdėti pamokose“, - neslėpė Joniškėlio Igno Karpio Žemės ūkio ir paslaugų mokyklos mokytojas Sigitas Mitė.

Tuo labiau, kai sulaukiama tokių svečių kaip 2012-2013 metų Lietuvos ralio čempionas Dominykas Butvilas. Dalindamasis patirtimi su konkurso dalyviais jis pasakojo, kad ralyje mechanikų profesionalumas lemia ypač daug ir menkiausia jų klaida gali lemti vairuotojo klaidą ar nebaigtas varžybas. Jų kompetencija lemia ir automobilio paruošimo lygį – nuo to priklauso galutinis rezultatas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)