Nepaisant to, kad bandomieji modeliai buvo gudriai užmaskuoti nuo paparacių akių, nuotraukose galima įsitikinti, kad „Street“ turės tradicinių „harlėjiškų“ bruožų – V2 tipo variklį, diržinę pavarą ir lašo formos degalų baką.

Kita vertus, kai kurie elementai atrodo netradiciškai. Pirmiausiai, į akis krinta rėmo priekyje įtaisytas radiatorius (vadinasi, variklis bus aušinamas skysčiu) bei galinis sparnas su žibintu, dizainu artimesni motoroleriams nei kruizeriams. Vairuotojo sėdėsena būdinga gatvės tipo motociklams – pakojai yra įtaisyti maždaug ties motociklo viduriu.

Portalo rideapart.com žurnalistų nuomone, jauniausieji JAV gamintojo kūdikiai oficialiai pasauliui turėtų būti pristatyti jau lapkričio 7 d. Milane prasidedančioje parodoje „EICMA 2013“.

Tiesa, gali būti, kad su JAV šiuos motociklus sies tik prekės ženklas – indų svetainėje indiannerve.com tikinama, kad abu nauji HD modeliai bus gaminami Indijoje, Manesar gamykloje, naudojant vien tik vietines žaliavas. Tačiau ar tai reiškia, kad jie bus skirti tik Azijos rinkai?

Kol kas aiškaus atsakymo į pastarąjį klausimą nėra, tačiau tikėtina, kad vien tik Indijos pirkėjais nebus apsiribota.

Apie technines „Street“ charakteristikas taip pat dar anksti kalbėti, tačiau, jei tikėtume gandais, „500-asis“ modelis išvystys maksimalią 53 AG galią ir galės pasiekti 150 km/h greitį, o kainuos apie 17 tūkst. litų.

rideapart.com primena, kad dar prieš trejus metus „Harley Davidson“ jiems buvo atskleidę apie mažesnės kubatūros modelių egzistavimą, kurie turėjo pakeisti nustotą gaminti Buell Blast ir užimti nišą pradedančiųjų vairuotojų segmente.

Kitas keblus klausimas – ar „Street“, kaip suponuoja pavadinimas, galima laikyti tikru streetbike'u? Ar galės jis konkuruoti su „tikraisiais“ šios klasės atstovais, pavyzdžiui „Honda Hornet“ ar „Suzuki Bandit“?

Matyt, atsakymo teks palaukti, kol bus paviešinta daugiau techninių detalių.