Bendradarbiaudami su viena logistikos kompanija, „Scania“ darbuotojai nusprendė išbandyti galingiausio jų vilkiko galimybes. Penkios priekabos, kurių kiekvienoje buvo po du 20 pėdų ilgio konteinerius, buvo prikabintos prie minėto vilkiko.

Puspriekabėse buvo gabenamas popierius, tad bendra junginio masė pasidarė išties įspūdinga – 296 t. Bendras autotraukinio ilgis siekė apie 90 m.

Standartine pavarų dėže aprūpinta „Scania“ suburzgė ir lyg niekur nieko truktelėjo paskui save priekabas. Dažni stabtelėjimai ir pajudėjimai nesudarė didesnių problemų. Tiesa, uoste buvo važinėjama visiškai tiesiu keliu. Primename, kad tam tikros naudoto „Scania“ vilkiko modifikacijos yra pritaikytos krovinių iki 250 t gabenimui.

„Scania“ vežėjams rekomenduoja nekartoti šio poelgio, bent jau ne viešuosiuose keliuose, o mums siūlo pasižiūrėti filmuotą vaizdo įrašą.