Pernai geriausio Lietuvos vairuotojo titulą laimėjusiam Kauno vairavimo mokyklos „Apoapsis“ vadybininkui Mindaugui Bielikui tai pavyko padaryti iš penkto karto.

„Kitas gal ir nusipjautų netekęs kantrybės, - sako iškovotą titulą pasirengęs ginti M. Bielikas, - tačiau „Geriausiojo Lietuvos vairuotojo“ konkursas – vienas iš nedaugelio, kur laimi net ir netapęs čempionu. Konkurso rungtys – tai ko reikia vairuotojui, norinčiam prie vairo kasdien jaustis vis tvirčiau. Jei konkurse turėtų galimybę dalyvauti daug daugiau vairuotojų, situacija keliuose neabejotinai būtų geresnė,“- įsitikinęs kaunietis M. Bielikas.

Nugalėtojo titulą brangina ir vilnietis, BTA draudimo atstovas Kęstutis Taškūnas, konkurso laurus laimėjęs 2010 metais iš aštuntojo bandymo, o šiame greitai prasidėsiančiame renginyje dalyvausiantis jau dešimtąjį kartą, konkursą praleidęs vos kartą.

„Konkurse tiek daug kartų dalyvauju vedamas ne tik noro nuolat tobulėti, siekti daugiau, - sako K. Taškūnas. – Ką čia slėpti – svajoju būti pirmuoju, „Geriausiojo Lietuvos vairuotojo“ konkursą laimėjusiu du kartus. Ar pavyks, nedrįstu prognozuoti, nes kasmet jame rungiasi vis pajėgesni varžovai.“

Lietuvos žurnalistų autoklubo renginį labai palankiai vertina ir tituluočiausias visų laikų Lietuvos automobilių sportininkas Stasys Brundza.

„Visokeriopai remtina tokia vairuojančių žurnalistų iniciatyva, skatinanti jaunus ir tam tikrą stažą prie vairo jau sukaupusius tobulinti įgūdžius, sekti naujoves ir stengtis jas įsisąmoninti, - teigia S. Brundza. – Turime daug mokyklų, rengiančių įvairių kategorijų vairuotojus. O kas paskui, prabėgus porai-trejetai metų, rūpinasi jų kvalifikacijos kėlimu, įgūdžių tobulinimu? Beveik niekas. O tai ir yra didžiausia blogybė, kurią išgyvendinus neišvengiamai gėrėtų ir situacija šalies keliuose“.