Ar lengva laimėti šį daugelio geidžiamą titulą? Spręskite patys, tačiau per renginio dešimties metų istoriją tik vienam konkurso – pirmojo renginio – dalyviui tai yra pavykę pasiekti iš pirmo karto.

Pernai triumfavusiam kauniečiui Mindaugui Bielikui sėkmę atnešė penktasis bandymas. Varžovai nepiktai šaipėsi, kad nugalėti jam padėjo paties Mindaugo 35-mečio jubiliejus, kurio šaunią užstalę jis iškeitė į varginantį renginio finalą.

„Jubiliejai čia nesvarbūs“, – pernykštį laureatą gina kitas nuolatinis tokių konkursų dalyvis Kęstutis Taškūnas. Jam konkurso nugalėtojų pakylos aukščiausiasis laiptelis pasidavė tik iš aštuntojo karto.

Tai ne atsitiktinumai ir juolab ne įrodymas, kad pergalė anksčiau ar vėliau aplankys. Veikiau pavyzdys, jog tik ryžtą tobulėti bei nuolat gilinti žinias vainikuoja laimėjimas. Antraip, kaip galima būtų paaiškinti faktą, kad per pirmąjį renginio gyvavimo dešimtmetį konkursuose tobulinosi ne tik keli tūkstančiai palyginti neseniai gavusiųjų vairuotojo pažymėjimus, bet ir daugybė sukaupusių prie vairo gana solidžią praktiką, tačiau nestokojančių noro kelti savo kvalifikaciją.

Dalyvių registracija tęsis iki pat rugsėjo 25-osios. Kaip ir anksčiau, pretendentams keliama vienintelė būtina sąlyga – turėti mažiausia 3 metų vairuotojo stažą ir atsakyti į kelis klausimus. Geriausių ir greičiausių atsakymų autoriai pateks į atrankos etapus, kurių iki finalo bus trys.

Atrankinių etapų dalyviai turės atsakyti į teorinius klausimus apie eismą, automobilio techninę sandarą bei atskiras jo sistemas, automobilių gamintojų istoriją, parodyti savo išprusimą renkantis padangas. Geriausiai išlaikiusieji teorinį egzaminą rungsis vairavimo meistriškumo varžybose.