Šiai avantiūrai ryžosi Vitoldas Milius, žinomas Lietuvoje automobilių, ekonominio ir saugaus vairavimo ekspertas, žurnalistas, keliautojas.

„Lietuvoje nepavyko rasti jokios informacijos apie bandymus važiuoti atbulai, - sakė V. Milius. – Tad siekti rekordo nebus sunku. Nesirengiu per naktį įveikti visos 1000 km distancijos, tačiau važiuosiu, kol būsiu pajėgus tą daryti ir kol neįskaus kaklas persisukus žiūrint vien atgal“.

Šią atrakciją ketinama pradėti pasibaigus visoms dienos treniruotėms ir klasifikuojamiems važiavimams, t. y. po 21 val. Automobilis bus standartinis, tik jo gale bus įmontuoti artimųjų šviesų žibintai kad kuo geriau galima būtų matyti kiekvieną trasos vingį.

Nors Lietuvoje niekas dar nelenktyniavo važiuodamas atbulomis, pasaulyje tokių bandymų būta. Jų metu netgi užfiksuoti rekordai. Naujausias – prieš dvi savaites „Goodwood“ greičio festivalio metu elektomobilio „Nissan Leaf“ pasiektas pasaulio greičio rekordas važiuojant atbulomis. Tiesa, netgi nepaisant to, kad elektros variklis tiek pirmyn, tiek atgal gali suktis tokiu pat greičiu, automobilis visgi buvo šiek tiek modifikuotas.

Profesionalus kaskadininkas Terry Grantas garsiojo festivalio pakilimo į kalną trasoje vieną mylią (1,608 km) įveikė per 1 minutę 37,02 sekundės ir pasiekė vidutinį 88,5 km/val. greitį.

Kuo į tai atsakys V. Milius, sužinosime jau greitai – liepos 18 d. prasidedančiose „Omnitel 1000 km lenktynėse“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)