„Ekonominiai žygiai automobiliais, kuriuose siekiama duotą maršrutą įveikti su kuo mažesnėmis degalų sąnaudomis, tapo jau gražia tradicija, - sakė vienas šių žygių įkvėpėjų ir pagrindinių organizatorių, Lietuvos žurnalistų autoklubo narys Valdas Juozas Vilūnas. – Surengėme jau beveik 10 ekonominių žygių, kurių atskiri dalyviai važiavo gerokai taupiau, nei vidutines degalų sąnaudas deklaruoja jų vairuotų automobilių gamintojai. Ir tai buvo pasiekta ne dirbtinai sukurtų sąlygų dėka, o bendro naudojimo keliuose, laikantis visų galiojančių eismo taisyklių“.

Per dvi dienas – daugiau nei 1200 km

Ekonominio žygio dalyvių laukia tikrai nelengvas 1269,25 km ilgio maršrutas Lietuvos ir Lenkijos asfalto keliais, vinguriuojančiais labai vaizdingomis apylinkėmis.

Nors žygio maršrutas – per 1200 km., tačiau tai ne ilgiausias ekonominis žygis, kuriuos rengia VšĮ „Saugus ratas“. Beveik trim šimtais kilometrų daugiau sukorė pernykščio analogiško žygio dalyviai, keliavę po visas tris Baltijos šalis, tačiau šiemetinis nebus lengvesnis. Neveltui žygio organizatoriai įgalioja visus ekipažus turėti Lenkijos kelių žemėlapį ir elektroninį navigacijos prietaisą.

Detaliau susipažinti su žygio maršrutu jo dalyviai galės tik gavę kelio knygas prieš balandžio 26 d. 7.00 val. renginio startą „Neste Oil“ degalinėje (Savanorių pr. 187, Vilnius).

Balandžio 27d. 20.00 val. čia ir finišuos žygio dalyviai, o renginio organizatoriai nugalėtojus ir prizininkus paskelbs tos pačios dienos vakarą.

Varžysis klasėse

Siekiant didesnio varžybinio elemento bei labiau suvienodinti visų dalyvių galimybes, su skirtingais automobiliais startuosiantys žygio dalyviai varžysis klasėse:

1. E1 klasė Benzininiai iki 1400 ccm
2. E2 klasė Benzininiai 1400 - 2000 ccm
3. E4 klasė Benzininiai su turbinomis
4. ED4 klasė Turbodyzeliniai iki 1200 ccm
5. ED5 klasė Turbodyzeliniai iki 1600 ccm
6. ED6 klasė Turbodyzeliniai nuo 1600 iki 2000 ccm
7. ED7 klasė Turbodyzeliniai nuo 2000 ccm
8. H1 klasė Hibridiniai

Norint ne tik mokytis važiuoti taupiai, bet ir kuo mažiau teršti mus supančią aplinką, šiemet varžybų nuostatuose atsirado naujovė - visi dalyvių automobiliai turi atitikti ne žemesnius kaip Euro 4 aplinkosauginius reikalavimus.

Kaip ir anksčiau, už įvairias pražangas žygio dalyviai bus baudžiami ne papildomomis laiko, o skirtingomis mililitrų papildomo kuro baudomis.