Reklamoje vairuotojai buvo raginama tapti tinklalapio nariais. Jame pateikiama patarimų ir siūlomos advokato paslaugos tiems, kas jau gavo baudą už greičio viršijimą.

„Gaukite nemokamą mūsų dešimties būdų išvengti baudos už greičio viršijimą kopiją. Mūsų 10 patarimų ir informacija apie spragas, leisiančias išvengti bet kokios baudos už greičio viršijimą Jungtinėje Karalystėje, bus automatiškai nusiųsta į jūsų elektroninio pašto dėžutę per kelias minutes. Papasakok ir draugams, bet ne Kelių policijai“, – sakoma reklamoje.

Tokia reklama sulaukė pasipiktinimo, nes leidžia suprasti, jog vairuotojai gali išvengti baudžiamosios atsakomybės už greičio viršijimą.

Savo ruožtu kompanija „Drive Protect Ltd“, kuri ir sugalvojo tokią reklamą, ginasi sakydama, jog „elektroniniame laiške nurodomi teisėti būdai paneigti arba sukelti teisėtą abejonę dėl to, ar nusižengimas iš viso buvo padarytas.“

Bendrovė sako, jog vairuotojai išvengia bausmės tuomet, kai teismas nusprendžia, jog nėra pakankamai įrodymų arba įrodymai rodo, jog nebuvo jokio pažeidimo. Todėl „Drive Protect Ltd“ mano, kad reklama čia niekuo dėta.

Tačiau Reklamos standartų tarnyba (ASA) nusprendė, kad reklama turi būti uždrausta. „Mes manome, kad nors reklama savaime neskatina neapgalvoto elgesio, ji gali paskatinti kai kuriuos asmenis rizikuoti, ko šiaip jie nebūtų darę, nes jie manys, jog gali viršyti tam tikrus apribojimus nebaudžiami.“