Yra ir dar vienas siekis. Pagerinti važiavimo motociklu dviem kryptimis (kai motociklas tą pačią distanciją įveikia pirmyn ir atgal) rekordą. Prieš 13 metų R. Braunas mėgino pagerinti ir tokį rekordą, tačiau dėl techninio gedimo viltys tąkart subliuško. Pasaulio rekordininkas tikisi, jog šįkart taip nenutiks, o naujasis „dvipusis“ rekordas sieks 640 km/h.

Bet kuriam senesnių laikų motociklui tokie greičiai nebūtų pasiekiami. Tačiau galinį ratą motociklo, kuris dabar konstruojamas ir ruošiamas rekordiniam važiavimui, suks reaktyvinis variklis – iš principo toks pat, koks suka reaktyvinio automobilio „Bloodhound“ ratus (apie jį rašėme maždaug prieš pusmetį).

Sumontuoti reaktyvinį variklį dviem ratais riedančioje transporto priemonėje – užduotis ne iš lengvųjų. Reaktyvinių automobilių atveju, mašinos kėbulas gali būti konstruojamas aplink seno naikintuvo reaktyvinį variklį. O kaip tokiam varikliui pritaikyti motociklo rėmą? Juk toks galios agregatas motociklui, kurio pusiausvyrą turės išlaikyti vairuotojas, visų pirma būtų per sunkus.

Tad naujajam savo motociklui R. Braunas perdarė 930 kW galios sraigtasparnio variklį, kuris, užuot sukęs rotorių, dabar generuos stūmimo jėgą. Konstruktoriaus žodžiais tariant, įgyvendinti tokį sumanymą buvo „gana sudėtinga – toks variklis veikia su labai menkomis išlygomis sudėtingų medžiagų atžvilgiu.“ Paprasčiau tariant, jei kažką padarysi ne taip, labiausiai tikėtinas rezultatas – variklio sunaikinimas.

Sraigtasparnio variklį R. Braunas patobulino paties sukurta pakartotinio kaitinimo sistema (angl. – „reheat unit“ arba „afterburner“). Jos veikimo esmė – purkšti degalus į karštas išmetamąsias dujas, kurios degalus uždega ir generuoja daugiau variklio galios. Nors idėja skamba gana paprastai, jos įgyvendinimas ir teoriškai numatomo potencialo išgavimas reikalauja daugybės patobulinimų. Pakartotinio kaitinimo sistema bus sumontuota virš dviejų talpyklų, iš kurių, iškilus reikalui, iššaunami stabdymo parašiutų kupolai.

R. Braunas nestokoja ambicijų ir kituose reaktyvinės technikos projektuose. Įkvėptas 1999 m. rekordo, britas susikonstravo sub-orbitinę raketą. Tiesa, jos paleidimas Pietų Afrikos Respublikoje buvo atšauktas. R. Braunas tobulina ir degalais varomos reaktyvinės kuprinės projektą (panašų vysto ir JAV karinės pajėgos) – konstruktorius viliasi, jog dėvintysis tokią kuprinę ore galės skraidyti bent 10 minučių.

Tais pačiais 1999-aisiais pagerinti savo paties pasiektą pasaulio rekordą R. Braunas mėgino motociklu „Gillette Mach 3 Challenger“, kuriame buvo sumontuotas pagal užsakymą pagamintas hibridinis raketinis variklis. Tačiau sumanymas tąkart nepavyko – kadangi lygumos gruntas buvo per minkštas aliumininiams ratams, mechanikai buvo priversti sumontuoti padangas, o šios galėjo atlaikyti ne didesnį nei 380 km/h greitį.

Šiuo metu pasaulio greičio rekordas važiuojant motociklu – 606 km/h – priklauso Rokiui Robinzonui (Rocky Robinson) ir buvo pasiektas 2010-aisiais, skriejant motociklu „Ack Attack Streamliner“. Tokio tipo plieniniai žirgai savo išvaizda panašūs ne į motociklus, o į gigantiškas kulkas-mutantes.

Išbandyti „Jet Reaction“ R. Braunas tikisi šių metų kovą, o rekordinis važiavimas planuojamas 2013-iesiems.

„Lengva jiems nebus, - pastebi reaktyvinio automobilio „Bloodhound“ konstruktorius Markas Čapmanas (Mark Chapman). – Bene didžiausia bėda – oro padavimas. Būtina užtikrinti, jog reaktyviniam varikliui oro srautas bus tiekiamas stabiliai. Priešingu atveju variklis pradės veikti „bangomis“, o tai gali būti pavojinga.“