Daugiausiai reklamai 2010 m. išleidusių kompanijų šimtuke „General Motors“ atsidūrė ketvirtoje vietoje, „Toyota Motor“ – šeštoje, „Volkswagen AG“ – dvyliktoje, „Ford Motor“ – tryliktoje, „Fiat-Chrysler“ – šešioliktoje. Reitinge iš viso buvo paminėta šešiolika automobilių gamintojų.

2010 m. „General Motors“ reklamai visame pasaulyje išleido 3,59 mlrd. JAV dolerių (11,5 proc. daugiau nei 2009 m.). „Toyotos” išlaidos siekė 2,86 mlrd. dolerių (+19,3 proc.), „Volkswagen“ – 2,24 mlrd. dolerių (+14 proc.), „Ford“ – 2,14 mlrd. dolerių (+7,5 proc.).

Procentiškai labiausiai išaugo „Kia Motors“ išlaidos reklamai – 48 proc., iki 775,7 mln. dolerių.

Daugiausiai reklamai 2010 m. išleidusių kompanijų reitingo viršūnėje atsidūrė „Procter & Gamble“ kompanija, kurios išlaidos siekė 11,43 mlrd. dolerių (+31,4 proc. lyginant su 2009-aisiais).

Daugiausiai reklamai 2010 m. išleidę automobilių gamintojai

„General Motors“ (3,59 mlrd. dolerių)
„Toyota“ (2,86 mlrd. dolerių)
„Volkswagen“ (2,24 mlrd. dolerių)
„Ford“ (2,14 mlrd. dolerių)
„Fiat/Chrysler Group“ (1,79 mlrd. dolerių)
„Nissan“ (1,5 mlrd. dolerių)
„Hyundai“ (1,26 mlrd. dolerių)
„Honda“ (1,16 mlrd. dolerių)
„Renault“ (1,1 mlrd. dolerių)
„Daimler“ (854,7 mln. dolerių)
„Kia“ (775,7 mln. dolerių)
BMW (760,7 mln. dolerių)
„Mitsubishi“ (715,6 mln. dolerių)
„Mazda“ (512,6 mln. dolerių)
„Subaru“ (416 mln. dolerių)
„Suzuki“ (388 mln. dolerių)