„Ford“ pabrėžia, kad šioje naujovėje suderinta „Formulės-1“ lenktynėse išbandyta sensorinė technologija ir naujausi elektrinių dviračių pramonės pasiekimai. Pilnai įkrautu akumuliatoriumi „Ford“ e-dviratis nuvažiuoja 85 km.

Nors „Ford“ neturi planų gaminti elektrinių dviračių, tačiau toliau dirbs prie e-dviračio koncepcijos ieškant elektra paremtos mobiliosios ateities sprendimų.

„Praėjusiais metais pasaulyje buvo parduota per 30 milijonų elektrinių dviračių – tai rodo, kad e-dviračių rinka auga labai greitai, – sakė Axelis Wilke'as, „Ford Europe“ klientų aptarnavimo skyriaus direktorius. – Manome, kad e-dviračiai taps vis reikalingesni, nes suteiks gyventojams išskirtinę galimybę greičiau judėti - jau dabar vis daugiau žmonių e-dviračiais važiuoja į darbą ir atgal“.

Pagrindinis e-dviračio dizaino akcentas – tvirtas, trapecijos formos rėmas, sukonstruotas iš dvispalvio – anglies juodumo ir šviesaus – aliuminio, sveriantis tik 2,5 kg. Ratai – su V formos stipinais.

E-dviračio varomoji sistema susideda iš priekinėje stebulėje įtaisyto variklio, rėme paslėpto ličio-jonų akumuliatoriaus, integruoto važiavimo reguliatoriaus ir „Formulėje-1“ naudojamos patentuotos naujausios sensorinės technologijos – jutikliai nuskaito vidinio guolio apsisukimų dažnį ir per šimtąją dalį sekundės šią informaciją perduoda valdymo elementui. Pastarasis tuoj pat įjungia arba išjungia elektros variklį tokiu būdu užtikrindamas ratus sukančios jėgos – gautos sukantis varikliui ir minant dviratininkui – tolygumą.

Visą informaciją dviratininkas mato ant dviračio vairo esančiame ekrane ir gali pasirinkti važiavimo režimą – ekonominį, komforto ar sporto.