„Automotive News Europe“ apžvalgininkas Luca Ciferri juokauja, kad per mažiau nei du mėnesius šios itališkos markės kaina sumažėjo 80 proc., arba 80 mlrd. eurų, tad, smukimo tempui nepakitus, iki 2011 m. kovo mėnesį vyksiančios Ženevos parodos „Alfa Romeo“ kaina „Volkswagen“ grupei bus jau priimtina.

Vis dėlto tikroji „Alfa Romeo“ vertė yra tik apie 2 mlrd. eurų (6,9 mlrd. Lt), t.y. dešimt kartų mažesnė už S.Marchionne įvardintą dydį. Charizmatiškasis „Fiat“ vadovas veikiausiai puikiai nutuokia, kad „Alfa Romeo“ ir „Jeep“ yra bene vienintelės „Fiat“-„Chrysler“ aljanso markės, turinčios galimybių viso pasaulio rinkose, tad jis siekia jas iš esmės pertvarkyti, tačiau vien „Alfa Romeo“ gaivinimas kainuos apie 1,5 mlrd. eurų (5,2 mlrd. Lt), o šios markės nuostoliams iki 2013 m. reiktų atidėti dar apie milijardą eurų (3,5 mlrd. Lt).

„Alfa Romeo“ pasižymi turtinga istorija, tačiau per metus pagamindama tik apie 100 tūkst. automobilių paskutinį dešimtmetį ji kasmet patiria 300-500 mln. eurų (1,0-1,7 mlrd. Lt) nuostolį. Dėl to gavęs patrauklų pasiūlymą parduoti „Alfa Romeo“ Italijos gamintojas galėtų sutaupyti investicijų kaštų, išvengtų artimiausius dvejus metus gresiančių nemažų nuostolių ir dar gautų solidžią sumą. Taip „Fiat“ išloštų apie 4,5 mlrd. eurų (15,5 mlrd. Lt), o ši suma gali paskatinti S.Marchionne rimtai pagalvoti.