„Mercedes-Benz Cars“ pardavimo ir marketingo viceprezidentas dr. Joachimas Schmidtas komentuoja šį šūkį taip: „Mes išradome automobilį ir sukūrėme modernias technologijas, kurios dabar yra savaime suprantamos – nuo apsaugos sistemų iki ABS, oro pagalvių ir ESP®, bei unikalios PRE-SAFE® technologijos. Turint tokį tradicijų pagrindą, klientai iš mūsų tikisi visapusiško technologinio lyderiavimo. Mums tai reiškia, kad visose srityse turime pasiūlyti visą, kas geriausia – ar tai būtų tyrimai, bandymai, gamyba, pardavimai, ar aptarnavimo paslaugos.“

Naujasis pareiškimas atspindi ne tik vertybes, bet yra ir kasdienės verslo kultūros ir darbuotojų mąstymo dalis. Nuo birželio pradžios startuoja tarptautinė įvaizdinė prekės ženklo kampanija su šiuo naujuoju šūkiu.

Šiais metais „Mercedes-Benz“ pardavė 16 proc. daugiau automobilių, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu. 2010-2011 m. pasirodys 16 naujų ir atnaujintų modelių. Dėl investicijų į alternatyviu kuru varomus automobilius su nuline išmetamųjų dujų emisija plėtros, artimiausiu metu rinkas pasieks elektra varomas dvivietis „Smart Fortwo“, B klasės modelis su F-Cell technologija ir A klasė su E-cell technologija, informuoja gamintojo atstovai Lietuvoje.

Šių metų rudenį „Mercedes-Benz“ taip pat pristatys naujus ekonomiškus variklius. Lyginant su pirmtakais, naujieji V6 ir V8 varikliai suvartos 24 proc. mažiau degalų. Šios „BlueDIRECT“ jėgainės puikiai papildys 4 cilindrų variklių gamą.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)