Limuzinai dažniausiai būna vairuojami samdomų vairuotojų ir nuo 1990 metų vidurio dažniausiai asocijuojasi su dideliais turtais. Jie dažniausiai naudojami iškilmingoms progoms – vestuvėms, vakarėliams, staigmenoms arba romantiškai pasivažinėti naktį.

Dauguma limuzinų vis dėlto dirba kaip nuomojamas transportas, teikiantis prabangias taksi paslaugas. Daugelis gaminančių limuzinus gamyklų yra Jungtinėse Amerikos Valstijose ir Europoje, jos aptarnauja pagrindines limuzinų nuomos kompanijas.

Keletas limuzinų pagaminami pagal privačių asmenų pageidavimus ir jiems parduodami. Į tokius limuzinus papildomai dedama daug prabangos detalių, galima rinktis apsaugos priemones – neperšaunamus stiklus ir pan.

Pirmasis limuzinas buvo pagamintas 1902 metais. Kėbulas sukurtas taip, kad vairuotojas buvo atskirtas nuo salono. Pavadinimas kilęs iš istorinės provincijos Limuzeno Prancūzijoje. Limuzinas – aukščiausios klasės su uždaru kėbulu lengvasis automobilis, stiklo pertvara skiria priekines sėdynes nuo galinių. Pirmasis „stretch“ limuzinas buvo sukurtas Fort Smite (Arkanzasas, JAV), kompanijoje „Armbruster“, apie 1928 metus. Automobilis vežiojo garsius big bendo muzikantus.

„Ferrari“ limuzinas

Sakysite, kad garsioji „Ferrari“ kompanija limuzinų negamina? Visiškai teisingai! Tačiau Anglijos entuziastams tokia smulkmena nesutrukdė patiems suprojektuoti „Ferrari“ limuziną. Aišku, pagrindas buvo „Ferrari“, ir išėjo greičiausias pasaulyje sportinis limuzinas.

Nors prototipas techniškai tvarkingas, vis dėlto tai veikiau eksperimentas, nei tikras bandymas sukurti „Ferrari“ – „jaunavedžių karietą“. Pagrindiniai projekto entuziastai – Denas Koulis, kuriam priklauso ilgiausias Europoje „Hummer Terminator“ su dešimt ratų, ir Krisas Raitas, „McLaren“ ekspertas. Šie du vyrai įsigijo „Ferrari 360 Modena“ ir pavertė ją 6 metrų ilgio limuzinu.

Greičiausias pasaulio limuzinas gali pasiekti 100 kilometrų per valandą greitį net per 6 sekundes, o jo didžiausias greitis – 270 kilometrų per valandą.

Limuzinas sveria tik 160 kg daugiau negu paprasta „360 Modena“ (1390 kg), tad jos maksimalus greitis tik šiek tiek mažesnis negu originalo. Automobilio priekis ir galinė dalis yra tokios pačios formos kaip standartinio modelio, tačiau tarp jų esanti dalis ištempta iki trijų metrų.

Pats didžiausias

„Vidurnakčio riteris“ yra pats didžiausias ir prabangiausias limuzinas pasaulyje. Jo tikroji paskirtis – kelionės. Jis dažniausiai kursuoja nuo Pietų Kalifornijos iki Las Vegaso. Jame įmontuota 1800 W „Sony Surround“ garso sistema kiekviename iš jos trijų poilsio kambarių, taip pat didelės įstrižainės LCD televizoriai, palydovinė televizija, o barai pilni gėrimų. Aptarnavimo personalą sudaro vairuotojas, šeimininkė, techninis inžinierius ir du barmenai. Yra vonia.

Limuzinas pagamintas Peterbinto sunkvežimių gamykloje, jis buvo kuriamas 7 metus. „Vidurnakčio riteris“ – ne tik išskirtinio grožio.

Automobilis yra puikiausia ir saugiausia transporto priemonė. Jo buferiai ir išorinė aliumininė juosta yra 16 kartų storesnė už bet kokios kitos keleivinės transporto priemonės.

Jo elektros gamyba yra dvigubai galingesnė, nei suvartojama, stabdžių sistema yra 135 proc. patikimesnė nei bet kurio kito limuzino pasaulyje.

Limuzino techninės charakteristikos:

- galia – 435 AG (dyzelinas),

- ratai – 22 colių,

- ilgis – 24 m,

- aukštis – 4,5 m,

- apsisukimo spindulys – 16 m,

- svoris – 20 t,

- 40 sėdimų vietų keleiviams.

Midnight Rider limuzinas

Didžiausias Lietuvoje

Limobusas – tai limuzininis autobusas, turintis geriausias abiejų savybes – limuzino prabangą ir autobuso erdvę.

Limobusu patogiai gali važiuoti 35 keleiviai. Limobusas ir jo neįtikėtina erdvė leis nevaržomai šokti, patogiai jaustis ir mėgautis šviesų žaismu, itin kokybiška muzika. Limobuse įrengtas striptizo stulpas suteiks vakarėliui pikantiškumo.

Didžiulis limuzinas trumpiausiai nuomojamas dviem valandoms. Toks pasivažinėjimas kainuoja 900 litų. Vien degalų limobusas sunaudoja 30 litrų šimtui kilometrų.

Didžiausias tokio limuzino privalumas – erdvė. Jame galima ne tik patogiai įsitaisyti krėsluose, bet ir šokti.

Limobusą pelnytai galima vadinti naktiniu klubu su ratais. Autobuse įrengtas spalvingas apšvietimas, žaižaruoja veidrodžiai, mirga vaizdai televizorių ekranuose.