Didžiosios Britanijos dienraščio „The Financial Times“ užsakymu tyrimą atlikusios kompanijos „Millward Brown“ direktorius Peteris Walshe'as prognozuoja, kad atslūgus „Toyotos“ bėdoms dėl atšaukiamų automobilių, šis gamintojas susigrąžins lyderio poziciją šioje klasifikacijoje.
Teigiama, kad BMW prekės ženklo vertė siekia 21,82 mlrd. JAV dolerių (lyginant su 2009 m. sumažėjo 9 proc.), o „Toyotos“ – 21,77 mlrd. dolerių (27 proc. mažiau nei pernai).
Vokietijos kompanija „Volkswagen“ savo prekės ženklo vertę pernai padidino 20 proc. (iki 6,99 mlrd. dolerių), o „Ford“ prekės ženklo vertė išaugo 19 proc. (iki 7,04 mlrd. dolerių).
Kaip ir 2009 m., pirmoje šių metų brangiausių pasaulyje prekių ženklų sąrašo vietoje atsidūrė JAV interneto paieškos kompanijos „Google“ prekės ženklas, kuris įvertintas 114,26 mlrd. dolerių (14 proc. daugiau nei 2009 m.).
Brangiausi automobilių prekės ženklai
1. BMW – 21,82 mlrd. JAV dolerių
2. „Toyota“ – 21,77 mlrd. JAV dolerių
3. „Honda“ – 14,30 mlrd. JAV dolerių
4. „Mercedes-Benz“ – 13,74 mlrd. JAV dolerių
5. „Porsche“ – 12,02 mlrd. JAV dolerių
6. „Nissan“ – 8,61 mlrd. JAV dolerių
7. „Ford“ – 7,04 mlrd. JAV dolerių
8. „Volkswagen“ – 6,99 mlrd. JAV dolerių
9. „Audi“ – 3,62 mlrd. JAV dolerių
10. „Renault“ – 3,26 mlrd. JAV dolerių