Pristačiusi „Renault TV” kompanija „Renault“ siekia stiprinti domėjimąsi savo prekės ženklu bei „Renault” automobiliais. Pramoginis-informacinis „Renault TV“ kanalas žiūrovams perteiks „Renault“ istoriją, vertybes, produktus bei pasiekimus, rašoma pranešime spaudai.

„Naujasis „Renault“ šūkis „Laikas keistis” atspindi kompanijos siekį būti kuo arčiau kasdienių žmonių poreikių. „Renault TV“ padės kompanijai bendrauti su plačiąją auditorija“, – sakė kompanijos viceprezidentas Stephenas Normanas.

Pristatyti „Renault TV” kompaniją paskatino sparčiai auganti 2009 m. kovą pradėjusio veikti „Renault“ interneto televizijos kanalo www.renault.tv žiūrovų auditorija. Pritraukdama žiūrovų dėmesį vidutiniškai 15-ai minučių (palyginimui BBC iPlayer – 20 min.), internetinė „Renault“ televizija konkuruoja su dvidešimčia geriausių video programų kanalų internete.

„Renault TV“ kanalai platformose „Sky“, „CanalSat“ bei internete suteiks kompanijai galimybę pasiekti apie 30 milijonų žiūrovų auditoriją. „Renault TV“, kurią taip pat galima matyti „You Tube“, „Dailymotion“, „Facebook“ bei „itunes“, visą parą transliuos žinių bei įvairias pramogines programas („Spectacle“, „Passion“, „Time travel“, „True stories“ bei kt.).

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją