Tikimasi, kad žengus pirmą žingsnį, iki 2030-ųjų šalyje jau būtų 5 mln. elektromobilių, o iki 2050-ųjų Vokietijos keliuose degalais varomi automobiliai visai išnyktų.
Vokietijos vyriausybė pažadėjo, kad elektros baterijų įkrovimo tinklo įrengimui skirs 500 mln. eurų (apie 1,726 mlrd. Lt).
„Mūsų tikslas yra pasiekti, kad Vokietija taptų pirmaujančia elektromobilių rinka“, – sakė ekonomikos ministras Karlas Theodoras zu Guttenbergas.
Šalies automobilių gamintojai skirtingai reagavo į šią žinią. BMW pasveikino tokį žingsnį, o „Audi“ vadovas Rupertas Stadleris buvo atsargesnis.
„Per 20 metų būsime elektromobilių gamybos lyderiais, bet juk tai sudarys tik 5-10 proc. visų automobilių rinkos“, – sakė R.Stadleris.