Laimei skaitytojo istorija buvo greitai išspręsta, nes kieme pasirodė pats šeimininkas ir signalizaciją išjungė bei pažadėjo, kad kitą dieną automobilį perstatys. Kalbant apie ant balto popieriaus ranka rašytus numerius, jie yra galiojantys, bet ne Lietuvoje. Tokie numeriai yra leidžiami Olandijoje, kur pagal ten galiojančią tvarką, savininkas turi vieną dieną registruoti automobilį.

Tiesa, skaitytojui ši situacija sukėlė klausimų, kaip į tokias problemas reaguos policija, kai šalies gatvėse daugėja automobilių su Ukrainos, Baltarusijos ir Rusijos valstybiniais numeriais.

„Ar Lietuvos teritorijoje esančios mašinos su užsienio valstybių numeriais yra „neliečiamos“? Kiek žinau, Lietuvos policija neturi duomenų apie užsienyje registruotų transporto priemonių savininkus. Kitas reikalas - kai mašinos su ne lietuviškais numeriais statomos po draudžiančiais ženklais ir užstatomas įvažiavimas krovininiam transportui - kas būtų daroma tuomet? Ypač mane domina Baltarusija, nes mašinų iš šios šalies pas mus tikrai padaugėjo, ypač - Vilniuje. Kadangi Lietuvos santykiai su šia šalimi dabar nekokie, abejoju ar užklausus Baltarusijos policijos apie KET pažeidžiančios mašinos savininką, jie sutiks bendradarbiauti“, – svarsto vilnietis.

„Delfi“ susisiekus su Lietuvos policija, atsakymas buvo trumpas. Šiuo metu Lietuvos institucijos neturi galimybės nustatyti transporto priemonės vairuotojo, jei ji yra registruota ne Europos Sąjungoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)