„Delfi“ skaitytojas Ignas pasakojo, kad stovėjo sankryžoje, kai užsidegė žalias šviesoforo signalas. Šviesoforo apskritime buvo aiškiai nurodyta, kad judėti pirmyn galima tik tiesiai, taip pat – sukti į dešinę.

Ignas, kaip ir priešais buvusio „Škoda“ vairuotojas, laukė galimybės sukti į kairę. Tam, aiškiai matyti, šviesoforas turi papildomą įsižiebiančią sekciją. Tačiau įsižiebus žaliai šviesai „Škoda“ vairuotojas lėtai pajudėjo ir ramiai pasuko į kairę nė nesuabejojęs dėl savo veiksmų.

„Vienintelis, mano supratimu, variantas, kuris šovė vairuotojui, kad iš priekio mašinos nevažiuoja, o žalia rodyklė neužsidegė, tad gal sugedus“, – svarstė Ignas.

Turi pasiūlymų šviesoforų statytojams

Kaip pasakojo „Delfi“ skaitytojas, nėra nė menkiausios abejonės, kad tokios situacijos gali baigtis tragiškai, jeigu tik iš priekio būtų atvažiavę vairuotojai, kuriems degė žalias šviesoforo signalas.

Pasak Igno, šviesoforus įrenginėjantys eismo specialistai galėtų įrengti ne tik papildomas įsižiebiančias sekcijas tiems, kurie suka į kairę, tačiau užtikrinti, kad jos būtų išties pastebimos.

Anot „Delfi“ skaitytojo, reikėtų, kad tada, kai sukti į kairę draudžiama, rodyklė degtų, tačiau ši būtų raudona. Tuomet visi eismo dalyviai aiškiai suprastų, kad važiuoti – negalima.

Gali atimti teisę vairuoti

Kaip nurodoma Administracinių nusižengimų kodeksas, važiavimas degant draudžiamam šviesoforo signalui gali atnešti labai rimtų rūpesčių vairuotojui.

Pirmiausia vairuotojui skiriama 60-90 eurų bauda, taip pat – gali būti skirtas ir teisės vairuoti atėmimas 1-6 mėn.