Su tokia situacija vairuotojai susidūrė Naujosios Vilnios, Parko gatvės sankryžoje. Čia Vilniaus savivaldybė gatvę atnaujino, šią perbraižė. Tačiau po pasikeitimų, sankryžoje stovintys vairuotojai išsirikiuoja taip, kad ją kirsdami galėtų susidurti kaktomuša. Negana to, ištisinė linija, prie kurios vairuotojai turėtų sustoti sankryžoje, net neužbaigta.

„Kas galėtų paaiškinti, kaip čia važiuoti?“ – feisbuko grupėje „Reidas Vilniuje“ pasiteiravo suglumęs vairuotojas, pasidalinęs nuotrauka iš minėtos gatvės.

Darbų nepabaigė

Kaip DELFI informavo Vilniaus miesto savivaldybė, Naujojoje Vilnioje esanti Parko gatvė šiemet buvo atnaujinta. 1,2 km ilgio atkarpoje nuo Pergalės iki Linksmosios gatvės buvo pakeistos atramos, sumontuoti nauji LED šviestuvai, paklota nauja asfalto danga.

Taip pat buvo sutvarkyti šaligatviai, įvažiavimai į kiemus, įrengtos pėsčiųjų saugumo salelės.

Nors atliktų darbų sąrašas netrumpas, savivaldybė aiškino, kad Parko gatvės ženklinimas nebuvo užbaigtas. Kaip teigiama DELFI atsiųstame atsakyme raštu, artimiausiu metu savivaldybė planuoja ženklinimą atnaujinti.

Apie vairuotojus negalvoja

Vairavimo mokytojas Artūras Pakėnas kalbėdamas apie šią situaciją į vatą nevynioja: „Jau senokai krenta į akis, kad valdžios atstovams, eismo organizatoriams visai neberūpi, kaip su jų darbo broku gyvens Lietuvos piliečiai. Tokios nesąmonės, kaip rodoma čia, vyksta seniai.“

Anot eksperto, sumaišties įneša kone visi pokyčiai. Vienas pavyzdžių – anksčiau galiojusi eismo tvarka Savanorių žiedinėje sankryžoje, kai į visus išvažiavimus buvo galima išvažiuoti iš dviejų juostų, tačiau norint patekti į Tūkstantmečio gatvę – tik iš vienos.

„Organizatoriai kalbėdami apie tokią eismo tvarką aiškino, kad viskas atitinka išdėstytus ženklus. Tačiau klausimas, kodėl jie buvo taip išdėstyti? Ir taip vyksta nuolatos: atsiradus pirmiesiems vadinamiesiems turbo-žiedams, buvo aiškinama, kad važiuoti reikia pagal ženklus. Bet iki šiol skirtinguose ženkluose eismo tvarka skirtinga. O tai, kad besiskiriančios tvarkos žiauriai painioja vairuotojus, niekam nerūpi. Jei nepatinka, lai nevažiuoja“, – piktinosi A. Pakėnas.

Analogiška situacija, pasak A. Pakėno, ir dabar dėl pasikeitusių šviesoforų. Naują tvarką komentuoja visi, kas tik netingi, tad, natūralu, ir chaosas nesibaigia. Eismo mokytojo teigimu, šios sumaišties buvo galima išvengti, jeigu tik organizuojant eismą į pirmą vietą būtų iškelti ne siauri žinybiniai, politiniai ar komerciniai, o piliečių interesai. Anot jo, buvo galima dar prieš pusmetį paaiškinti, kaip suprasti vieną ar kitą Kelių eismo taisyklių (KET) punktą. Ir, svarbiausia, tą padaryti be patyčių dėl piliečių bukumo, esą, ko čia nesuprasti.

„O dabar turim, ką turim. Va, nupiešė kažką, tau visiškai neaišku, ką. Bet atsakymas – vienas: neaišku, tai nevažiuok. O kas atsakys, jei bus avarija?“, – piktinosi specialistas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (114)