Su DELFI vaizdo įrašu pasidalinęs vyras pasakojo, kad darbo dienos pavakare Vilniaus autobusų stotyje pasitiko sesę ir abu drauge vienu motociklu važiavo namo.

Viskas buvo puiku, iki kol Kauno gatvėje BMW vairuotojas nusprendė pasukti į kairę neįsitikinęs, kad priešais nėra atvažiuojančios transporto priemonės.

Vaizdo įraše matyti, kad BMW vairuotojas į kairę neria nė nepristabdęs tam, kad pasižiūrėtų, kas vyksta priešingos krypties eismo juostoje.

„Kadangi greitis buvo pagal Kelių eismo taisykles (KET), pavyko greitai ir laiku sureaguoti, stabdyti ir išvengti susidūrimo. Manau, kad ši situacija buvo arti nelaimės, nes vairuojant motociklą su keleiviu, važiavimas yra visiškai kitoks“, – pasakojo Linas.

Anot jo, eismo įvykio atveju jam ir jo sesei būtų pasisekę, jei pakliūtų į ligoninę.

„Nenoriu nieko nubausti, bet labai raginu dar kartą visus vairuotojus atkreipti dėmesį, kad prieš atliekant manevrus, reikia įsitikinti, kad jie bus saugūs“, – akcentavo DELFI skaitytojas pasidžiaugęs ir tuo, kad turi vaizdo įrašą, mat stereotipas, jog būtent motociklininkai laksto mieste dideliais greičiais, suveiktų ir šįkart.

Motociklininkas priminė ir tai, kad artėjant rudeniui gatvėse važiuojančių dviem ratais skaičius vėl išaugs, mat nemaža dalis motociklininkų norės pasidžiaugti paskutinėmis šiltomis dienomis.

Avarijų sankryžose epidemija

Važiavimas per sankryžas ir posūkiai į kairę yra aiškiai apibrėžti Kelių eismo taisyklėse (KET), tačiau policijos statistika rodo, kad eismo įvykiai čia galima prilyginti epidemijai, mat šiemet kas penktas eismo įvykis, kuriame buvo sužeisti žmonės, įvyko būtent sankryžose, kai buvo nepaisoma važiavimo pirmenybės.

Marija Kazanovič, Lietuvos kelių policijos tarnybos (LKPT) vyresnioji specialistė, akcentavo, kad dažniausiai avarijos sukant į kairę įvyksta tada, kai posūkį darantys vairuotojai nepraleidžia priešinga kryptimi važiuojančių transporto priemonių. Nemaža dalis avarijų nutinka ir todėl, kad nepastebima mažesnių, sunkiau pastebimų motociklų ir dviračių.

Taisyklės, kaip elgtis sukant į kairę ir nepakliūti į avariją, pasak M. Kazanovič, nėra. Ji patarė vairuotojui įdėmiai žvalgytis, būti budriam ir neskubėti – į kairę sukti tik tada, kai yra visiškai tikras, kad niekam nesukliudys ir neužkirs kelio.

„Juk ne veltui laikome vairavimo egzaminus ir turime vairuotojo pažymėjimus. Tas pažymėjimas preziumuoja, kad žmogaus sugebėjimai yra užtektini ir jis geba įvertinti greitį, atstumą ir manevrą atlikti saugiai“, – kalbėjo pareigūnė.