DELFI jau rašė, kad Kelių eismo taisykles (KET) pamiršę vairuotojai kasdien jas pažeidžia, sukelia ne vieną avarinę situaciją, ir savo elgesį aiškina kelio ženklai.

Pastarieji nurodo, kad pagrindinis kelias šioje sankryžoje keičia kryptį: iš Buivydiškių gatvės pasisuka kairiau, Ozo gatvės link. Tačiau vairuotojai pamiršta, kad degant šviesoforui kelio ženklai netenka pirmumo ir vadovautis reikia tuo, ką nurodo šviesoforas. Tai yra, sukantys į kairę vairuotojai turėtų įleisti į kelią tuos, kurie iš priešingos pusės nori pasukti į dešinę.

Artūras Pakėnas, vairavimo mokytojas, aiškino, kad tokia situacija susiklostė, kadangi vairuotojai nebežino KET. Pasak jo, Vilniaus savivaldybė turėtų tai įvertinti ir reorganizuoti eismą šioje sankryžoje.

Keis dar šiemet

Aleksej Apanovič, savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ Miesto eismo organizavimo departamento vadovas, DELFI komentavo, kad ši sankryža bus modernizuota jau šiemet, tad vairuotojams važiavimas per ją turėtų palengvėti.

Pirmieji pokyčiai jau įgyvendinti po DELFI publikacijos: važiuojantiems nuo greta sankryžos esančio „Impuls“ sporto klubo, nebeleidžiama važiuoti tiesiai į Buivydiškių gatvę – galima tik pasukti į dešinę, Ozo gatvės link.

Dar šiemet, aiškino specialistas, sukant iš Buivydiškių gatvės į Ozo, šviesoforui bus įrengta papildomą sekcija į kairę. Šitaip, kalbėjo A. Apanovič, bus atskirti eismo dalyviai, atvažiuojantys nuo „Impuls“ sporto klubo, esančio kitoje gatvės pusėje, nuo tų, kurie atvažiuoja iš Buivydiškių gatvės pusės.

Taip pat rengiamasi panaikinti metalinę lentelę su žalia rodykle važiuojantiems nuo „Impuls“ sporto klubo. Galiausiai, atsiras papildoma šviesoforo sekcija sukantiems į dešinę nuo Ozo g. į Buivydiškių gatvę.

„Įgyvendinus šiuos pakeitimus, bus pakeistas ir eismo organizavimas šioje sankryžoje. Kol kas verta prisiminti, kad važiuojantys nuo „Impuls“ pusės gali pasukti tik į dešinę, o eismo dalyviai privalo vadovautis KET pagal dabartinį eismo organizavimą“, – akcentavo specialistas.