Automobilių istorijos patikros platformos „carVertical“ komunikacijos vadovas Matas Buzelis teigė, kad visiškai natūralu, jog kyla klausimų, tačiau jų kyla netgi pačioms valstybėms, kurios priėmė sprendimą elektrifikuotis.

„Britai nusprendė visuotinę elektrifikaciją pradėti 5 metais anksčiau, tai reiškia, kad numatytas terminas yra 2030-ieji, o ne 2035 metai. Tačiau šioje šalyje dabar dažnai kyla diskusijos, o ir ekspertai nemažai pasisako keldami klausimą, ar tai, ką jie daro, yra teisinga, nes elektromobiliai nėra tokie tvarūs ir ekologiški, kaip bandoma juos pristatyti.

Reikia atsižvelgti ir tai, jog kobalto reikia dideliais kiekiais, o jo išgavimas Afrikoje – liūdna tema. Juo labiau, kad ir jo resursai yra riboti. Dėl to kyla klausimas, ką darysime su baterijomis, kai jos nusidėvės ir elektromobilių su tokiomis baterijomis eksploatuoti neapsimokės ar bus nepatogu. O atsakymų į šiuos klausimas, vis dar niekas negali įvardyti. Viena didžiausia Europos automobilių rinka dar nėra išsprendusi šių klausimų ir vis tiek yra pasiryžusi elektrifikuotis“, – įžvalgomis apie situaciją Didžiojoje Britanijoje dalijosi M. Buzelis.

Pašnekovas teigė, kad iš tiesų labai sunku numatyti, kad vairuotojų laukia ateityje, tačiau atsižvelgiant į minėtus aspektus, tikėtina, kad su mažesnėmis ar didesnėmis problemomis rinkoms teks susidurti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją