„Naujos paslaugos, kurias savo klientams siūlo didieji Europos naudotų automobilių rinkos žaidėjai, yra verslo virsmo dalis. Rinkos milžinai stebi sparčiai augančius startuolius, kurie siūlo vis įvairesnių, patogesnių ir pirkėjų poreikius geriau atitinkančių paslaugų. Tuo pačiu rinkoje atsiranda daugiau skaidrumo, pasitikėjimo ir kokybės, nes nepatikimi pardavėjai ir prasti pasiūlymai tiesiog neįveikia naujų standartų. Pavyzdžiui, Lietuvoje jau trejus metus veikiantis startuolis Caramba.lt pasirūpina svetur perkamo automobilio patikra, taip užtikrindamas, kad pirkėją pasieks tik geros techninės būklės automobilis, į kurį galima sėsti ir važiuoti.

Padėdami įsigyti transporto priemonę, klientams teikiame visapusišką paslaugų paketą, kad jam ar jai nereikėtų niekuo rūpintis ir kviestis į pagalbą geriau apie automobilius išmanančių draugų ar meistrų“, – komentuoja Gediminas Dijokas, automobilių įsigijimo paslaugas teikiančios įmonės „Caramba.lt“ vadovas.

Pasak G. Dijoko, naujo lygmens paslaugos užtikrina didesnį pirkėjų pasitenkinimą ir geresnę patirtį. Taip pat nauji sprendimai veikia tarsi filtras, kuris valo rinką nuo netinkamos kokybės pasiūlymų – prastos būklės transporto priemonės, kurių neapsimoka remontuoti, gali greičiau iškeliauti į automobilių laužynus.

„Skaitmeninių technologijų sprendimai ir naujos ekosistemos rinkoje leidžia sukurti kitokios struktūros sistemas ir geresnes paslaugas. Trumpai tariant, natūraliai iškyla aukštesni standartai. O dėl to laimi ir pirkėjai, kurie pastaraisiais metais jaučia neeilinių iššūkių, kurie tenka gamintojams – stringa tiekimo grandinės, šokinėja energetikos kainos, tęsiasi žaliavų stygius – padarinius. Matydami situaciją, dalis naujų automobilių pirkėjų renkasi alternatyvą – įsigyja mažai važinėtą, geros būklės naudotą automobilį“, – atkreipia dėmesį G. Dijokas.

G. Daujoko nuomone, naujo verslo modelio pranašumai prieš tradicinę prekybą automobiliais tik ryškės. Ne veltui ir didieji Europos rinkos žaidėjai, tokie kaip mobile.de, ėmė diegti naujų paslaugų, kad išlaikytų savo pozicijas. Tuo pačiu G. Dijokas atkreipia dėmesį, kad naujosios platformos mobile.de paslaugos taikomos tik Vokietijos rinkai – pirkėjai iš Lietuvos šia mobile.de paslauga pasinaudoti negali.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją