Paskutinį kartą vilniečiai ir sostinės svečiai tikrą formulės bolidą ne televizijos ekrane išvysti galėjo prieš 12 metų. Šįkart į sostinę bolidą, kurį vairuoti sėdo austras Patrickas Friesacheris, atsivežė „Oracle Red Bull Racing“ ekipa.

Įprastai tokie sportiniai bolidai skrieja uždarose, ypatingos kokybės ir aukščiausius Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) reikalavimus atitinkančiose trasose. Sostinėje trasa tapo Vilniaus Konstitucijos prospektas. Tam, jog būtų užtikrinta, kad viskas vyksta tinkamai, pasitelktas naujausias „Alfa Romeo“ šeimos narys – krosoveris „Tonale“. Šis pasirodymas tapo ir automobilio debiutu Lietuvoje.

Alfa Romeo Tonale

„Labai smagu, kad naujausią itališką automobilių pramonės kūrinį – „Alfa Romeo Tonale“ – galime pristatyti tokiomis aplinkybėmis. Šis modelis unikalus, kadangi žymi naują visos kompanijos istorijos žingsnį – kelionės į elektrifikaciją pradžią. Nors šiame renginyje „Tonale“ tautiečiams parodyta pirmą kartą, net neabejoju, kad ji jau spėjo sužavėti ne vieną“, – sako įgaliotosios „Alfa Romeo“ atstovės, bendrovės „Autobrava Motors“, pardavimų vadovas Arnoldas Ardzevičius.

Ryškus automobilis pasitarnavo ne tik užtikrinant renginio saugumą, bet tapo ir jo vedėjų automobiliu. Dinamiškas krosoveris, skubėjęs nuo vieno renginio erdvės galo į kitą, padėjo jiems suspėti apžvelgti kiekvieną veiksmo kupino renginio akimirką.

Alfa Romeo Tonale

Sužibėti išskirtiniame renginyje gavo progą ir dar vieno „Autobrava Motors“ atstovaujamo ženklo automobilis: bekelėje sunkiai pralenkiamas „Jeep Wrangler“ pasitarnavo įamžinant ypatingai svarbią akimirką Lietuvai. Į šį išskirtiniu pravažumu garsėjantį automobilį susėdo pasaulio rekordų knygos teisėjai, kurių prievolė buvo stebėti motoakrobato, „Red Bull“ atleto, Aro Gibiežos pasaulio rekordo siekimo procesą.

A. Gibieža užsibrėžė pagerinti pasaulinį važiavimo motociklu ant vieno rato jo nelaikant rankomis rekordą. Ir talentingam lietuviu tai pavyko: sportininkas įveikė 580 metrų važiuodamas ant vieno motociklo rato ir jo vairo nelaikydamas rankomis.

Viskas, ką geriausio turi „Alfa Romeo“

Adrenalino kupiname renginyje lietuviams pirmą kartą parodytas „Tonale“ modelis apjungia visas geriausias Italijos „Alfa Romeo“ ženklo savybes. Automobilio dizainas ir kėbulo linijos traukia akį, interjeras ir eksterjeras kupinas detalių, išduodančių turtingą ženklo istoriją, o siūlomos minkštojo ir įkraunamo hibrido versijos garantuoja, kad išsaugotas šiam gamintojui būdingas vairavimo malonumas ir dinamika.

Alfa Romeo Tonale

„Tonale“ yra „Alfa Romeo“ žingsnis į populiariausią krosoverių segmentą. O tai reiškia, kad tai, kuo ypatingi šio ženklo automobiliai bei pajusti išskirtinį šio automobilių gamintojo DNR, galės dar platesnis pirkėjų ratas“, – įsitikinęs A. Ardzevičius.

Kruopščiai sukurtas „premium“ krosoverio interjeras ne vieną sužavės aukščiausios kokybės medžiagomis, jaukiu apšvietimu ir tikru itališku komfortu. Ieškantys naujausių technologijų taip pat nenusivils: čia daug dėmesio skirta vairavimo saugumą užtikrinančioms sistemos, o visą reikalingą informaciją keliaujant leidžiama matyti milžiniškame, 12,3 colių skersmens, prietaisų skydelyje priešais vairuotojo akis ir 10,25 colių skersmens multimedijos ekrane.

Minkštasis hibridas, kuriame benzininis vidaus degimo variklis darniai veikia su elektros varikliu, generuoja 160 AG, o iš tinklo įkraunama „Tonale“ versija yra 275 AG galios. Šioje krosoverio versijoje sumontuota 15,5 kWh talpos baterija leidžia dalį važiuojamo atstumo įveikti vien elektra, tačiau svarbu ir tai, kad šis modelis- sportiškiausias savo klasės automobilis, iki 100 km/val. pagreitėjantis per 6,2 sek.

Naujausias „Alfa Romeo“ šeimos modelis siūlomas trijų skirtingų įrangos lygių, o itališką automobilizmo dvasią demonstruojančios „Tonale“ kaina prasideda nuo 34990 eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją