Planuojama, kad naujasis automobilis bus leidžiamas trijų versijų: galiniais ratais varomas EQS 450+ bei visų ratų pavaros EQS 450+ 4MATIC ir EQS 580 4MATIC. Jų galia siekia nuo 265 iki 400 kW, o maksimalus sukimo momentas – iki 858 Nm. Įdomu tai, kad 4MATIC modeliuose galia, siunčiama į elektrinę pavarą, yra reguliuojama 10 tūkst. kartų per minutę – taip užtikrinimas ne tik didesnis efektyvumas, bet ir dinamiškumas.

Remiantis gamykliniais pagal WLTP standartą atliktais testais, automobilis galės nuvažiuoti iki 660 km vienu įkrovimu. Tokią galimybę suteiks beveik 108 kWh talpos baterijos.

Dizaino įkvėpimas – aerodinamikos lyderis EQS sedanas

Praėjusiais metais pristatytas EQS sedanas iki šiol tebėra serijinių automobilių aerodinamikos čempionas. Būtent sedano dizainas su aptakiais kėbulo elementais tapo atspirtimi kuriant elektrinio visureigio išvaizdą. Optimizavus tipinius visureigio oro srauto valdymo elementus, gautas iki šiol unikalus erdvumo ir aerodinaminio efektyvumo derinys.

Foto: Gamintojo archyvas

Naujasis elektrinis visureigis EQS turi tokią pat ilgą važiuoklės bazę kaip ir EQS sedanas (3210 milimetrų), bet yra daugiau nei 20 centimetrų aukštesnis. EQS SUV važiuoklės priekyje yra keturių svirčių laikoma ašis, o gale – autonominė daugiasvirtė pakaba. Pneumatinė pakaba su adaptyvia amortizavimo sistema yra standartinė įranga. Važiuojant sudėtingesniu reljefu, automobilio prošvaisą galima padidinti 2,5 cm.

Foto: Gamintojo archyvas

Be įprastų vairavimo programos režimų „Eco“, „Comfort“, „Sport“ ir „Individual“, versijose su 4MATIC sistema yra dar pažangesnis vairavimo bekele režimas „Offroad“. Be to, automobilyje standartiškai montuojama ir vairuojamoji galinė ašis, kurios posūkio kampas iki 4,5 laipsnių. Pasinaudojus galimybe nuotoliniu būdu atsisiųsti papildomą programinę įrangą, galinės ašies ratų posūkio kampas gali padidėti iki 10 laipsnių.

Atskiros pramogos keleiviams – grynesniame nei lauko ore

EQS SUV kėbulo matmenys ir dizainas, sukurtas specialiai elektrinei platformai, automobilio keleiviams leidžia mėgautis erdviu salonu. Standartiniame modelyje antrąją sėdynių eilę galima reguliuoti elektriniu būdu, pasirinktinai siūloma trečia sėdynių eilė su dviem papildomomis individualiomis sėdynėmis. Bagažinės tūris be trečios sėdynių eilės – iki 880 litrų.

Salono interjero akcentas – MBUX kontrolės ir pramogų sistemos ekranas. Šis didelis lenktas ekranų blokas driekiasi beveik nuo vieno priekinio statramsčio iki kito, jo plotis – 1,4 metro. Trys ekranai, esantys po bendru dengiamuoju stiklu, vizualiai susilieja.

Foto: Gamintojo archyvas

12,3 colių priekinio keleivio OLED ekranas suteikia atskirą automobilių funkcijų kontrolę ir netgi galimybę mėgautis pramoginiu turiniu automobiliui važiuojant: jeigu salono stebėjimo sistema aptinka, kad vairuotojas žiūri į keleivio ekraną, ji pritemdo keleivio pramoginį turinį.

EQS sedanas buvo pirmasis „Mercedes-Benz“ serijinis modelis, kuriame nuotoliniu būdu galima įdiegti naujas automobilio funkcijas. Visureigyje EQS šios galimybės labai išplėstos. Pavyzdžiui, po automobilio įsigijimo galima atsisiųsti MBUX papildytos realybės navigacijos funkcijas, vairavimo su priekaba asistentą ir daugelį kitų.

EQS SUV itin didelis dėmesys skiriamas salono oro kokybei. Didelio našumo HEPA filtras sulaiko net 99,75 proc. kietųjų dalelių, patenkančių su lauko oru – dulkių, žiedadulkių ir pan. Šiame filtre yra net 600 gramų aktyviosios anglies, jos bendras absorbcijos plotas prilygsta 150-iai futbolo aikščių.

Naujos saugumo funkcijos – šeimų su vaikais patogumui

„Mercedes-Benz“ taiko integralaus saugumo principus visuose modeliuose, todėl ir EQS visureigis turi tvirtą saloną, specialiąsias kėbulo deformacijos zonas ir šiuolaikiškas pasyviosios saugos sistemas. Kita nauja „Mercedes-Benz“ savybė yra priminimas apie salone likusį keleivį – ši sistema gali aptikti vaikus, kurie galbūt liko nepastebėti automobilio gale.

Sukūrusi EQS SUV, „Mercedes-Benz“ žengė svarbų žingsnį mobilumo su nuline emisija link. Modelis yra pagamintas visiškai C02 atžvilgiu neutraliu būdu. Šis visureigis išrieda į kelią, įkūnydamas realius mobilumo su nuline emisija, išteklių saugojimo ir atsakingos žiedinės ekonomikos sprendimus.