„Visi patobulinimai ir atnaujinimai buvo įdiegti siekiant dar labiau pagerinti klientų patirtis renkantis naują automobilį ir bendraujant su pardavėjais. Nuolat ieškome būdų, kaip padaryti, kad šis procesas taptų dar paprastesnis bei patogesnis, ir tam pasitelkėme šiuolaikines galimybes“, – pažymėjo „Inchcape Vilnius“ atstovybės vadovas Oleg Ivanov.

Žvelgiant iš gatvės, labiausiai dėmesį patraukia pastate sumontuoti modernūs LED šviestuvai. Dviejų itin svarbių „Ford“ istorijoje spalvų – baltos ir mėlynos – salono erdvės apšvietimas leidžia geriau atskleisti subtilias automobilių išorės dizaino detales bei interjero apdailos elementus, išvengiant krentančio šešėlio.

Saugios ir efektyvios aptarnavimo erdvės

Nauja šviesos instaliacija ir pakoreguotas automobilių išdėstymas leido gamintojo atstovams sukurti ryškų erdvės bei jaukumo pojūtį. Atnaujinto salono atidarymo proga ekspozicijoje stovi efektingai atrodantys „Ford Mustang Mach 1“, naujoji „Fiesta ST“, „Ranger“ ir kiti mėlynojo ovalo prekių ženklo modeliai.

Modernizuotame Vilniaus salone taip pat atnaujinta klientų laukimo zona: šiuolaikiško dizaino baldais sukurtos patogios ir jaukios erdvės, dideliame ekrane lankytojams rodoma „Ford“ prekių ženklo vaizdo informacija. Atnaujinta ir aksesuarų ekspozicija, kurioje galima rasti kiekvienam vairuotojui geriausiai tinkančios atributikos.

Vienas svarbiausių patobulinimų – funkcionalesnės pardavėjų ir klientų bendravimo zonos. Kiekvienas pardavimo vadybininkas „Ford“ salone nuo šiol turi atskirą darbo vietą su ekranu, kuriame drauge su klientais gali konfigūruoti automobilius pagal jų lūkesčius.

Šios šiuolaikiškai atrodančios individualios zonos perdažytos tamsiai mėlyna spalva, o fone – garsiausios „Ford“ įkūrėjo Henrio Fordo citatos. Taip pat atsirado „Pažink „Ford“ zona su spalvų palete ir ekranu, leidžiančiu pirkėjams leistis į virtualią pažintį su automobiliu – išsirinkti patinkančią spalvą bei pasižiūrėti, kaip atrodytų ja nudažytas dominantis modelis.

Atskiros pardavimo vadybininkų darbo zonos užtikrins lankytojų privatumą ir saugumą – neatslūgstančios pandemijos sąlygomis tai vis dar labai svarbu. Erdviose zonose įrengti didelės raiškos ekranai, kuriuose kiekvienas klientas galės matyti pasirinktos komplektacijos automobilio 3D vaizdą.

Reguliariai atnaujinami ne tik automobiliai

Didieji miestai sparčiai modernizuojami, tad automobilių pardavimo salonai turi ypač sparčiai prisitaikyti prie kintančios aplinkos. Visoje Europoje „Ford“ atstovybės statomos ir atnaujinamos laikantis to paties standarto, tačiau bet kokiais pokyčiais siekiama užtikrinti didesnį pardavimo erdvės patrauklumą ir patogumą lankytojams.

Panašiai kaip ir automobilių modelių, atstovybių išorės ir interjero dizaino galiojimo laikotarpis yra ribotas. Pavyzdžiui, „Ford“ salonai atnaujinami maždaug kas septynerius aštuonerius metus. Prekybos atstovams toks nuoseklumas nepaprastai svarbus – jie gali būti tikri, kad turės pakankamai ilgą laikotarpį, per kurį galėtų tinkamai susigrąžinti investicijas į patalpas.

Sprendimą atnaujinti prekybos salonus lemia ir išoriniai veiksniai. Mažmeninės automobilių prekybos rinka itin dinamiška, todėl siekiant geriau atliepti pirkėjų poreikius ir užtikrinti saugią ir funkcionalią aplinką būtina išnaudoti pažangiausias skaitmenines naujoves bei išmaniąsias paslaugas.

Didžiausiam proveržiui nuo konvejerio debiuto

Salono Vilniuje atnaujinimas sutampa su kovo mėnesio pradžioje „Ford“ pristatytais pasaulinės kompanijos automobilių verslo pertvarkos planais. Bendrovė spartina pažangių, nuolat prie interneto prijungtų elektromobilių kūrimą bei modelių gamos plėtrą, tam pasitelkdama plačias kompanijos inžinerijos kompetencijas.

Tam bendrovė sukūrė „Ford+“ planą, kuris turėtų tapti didžiausiu proveržiu nuo laikų, kai bendrovės įkūrėjas Henry Fordas paleido pirmojo planetoje masinės gamybos automobilio „Model T“ konvejerį.

„Turime išskirtinę galimybę pademonstruoti lyderystę šioje ypatingoje, naujoje nuolat prie tinklo prijungtų ir elektrinių transporto priemonių eroje, suteikti savo klientams geriausius „Ford“ pranašumus ir padėti iš tikrųjų pakeisti planetos sveikatą“, – pabrėžė kompanijos valdybos pirmininkas Billas Fordas.

Dviejų skirtingų, bet strategiškai tarpusavyje susijusių automobilių verslų – „Ford Blue“ ir „Ford Model e“ – sukūrimas kartu su naujuoju „Ford Pro“ verslu padės atskleisti visą „Ford+“ plano potencialą, skatins augimą ir vertės kūrimą, o bendrovei leis stiprinti poziciją tiek tarp tradicinių automobilių gamintojų, tiek ir tarp naujų elektromobilių rinkos žaidėjų.

„Ford Model e“ taps inovacijų ir augimo centru, kuriame bus sutelkta geriausia pasaulyje programinė įranga ir elektrinių bei tradicinių automobilių pramonės talentų komanda. „Ford Blue“ misija – vystyti pelningesnį ir dar aktyvesnį vidaus degimo varikliais varomų automobilių verslą, sustiprinti sėkmingų ir ikoniškų kompanijos automobilių šeimas ir užtikrinti didesnį vartotojų pasitenkinimą teikiamomis paslaugomis.

„Ford Pro“ segmentas skirtas „vieno langelio“ principu aptarnauti komercinius ir valstybinius klientus, jiems tiekiant visą gamą įprastų ir elektrinių transporto priemonių bei visas programinės įrangos, įkrovimo, finansavimo, aptarnavimo ir palaikymo paslaugas tiek „Ford“, tiek ir kitų prekių ženklo gaminiams.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją